// یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

اطلاعاتی از نقشه Petra بازی Overwatch منتشر شد

کمپانی بلیزارد با انتشار یک ویدیو اطلاعاتی از نقشه باستانی Petra بازی Overwatch منتشر کرد.

یکی از مواردی که کمپانی بلیزارد (Blizzard Entertainment)، سازنده و ناشر بازی Overwatch، در انجام آن بسیار ماهر است، ساخت نقشه‌هایی است که در محیط‌های متنوع قرار گرفته‌اند. جدیدترین نقشه بازی Overwatch به محیط‌های باستانی و تاریخچه اردن مربوط می‌شود. با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بلیزارد تریلر نقشه جدید بازی Overtwatch با نام Petra را منتشر کرد که این نقشه باستانی برای حالت Deathmatch در نظر گرفته شده است و متاسفانه مشخص نیست که در چه زمانی برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. با این‌حال به احتمال زیاد شاهد عرضه پترا در جریان رویداد سالگرد بازی Overwatch هستیم.

باتوجه به تریلر منتشر شده، با مشاهده دنیای پترا، اولین موردی که به آن پی‌خواهید برد، این است که انگار این نقشه جزئی از فیلم‌هایی مثل ایندیانا جونز است که بلیزارد آن را جدا کرده و در دل بازی خود قرار داده است. البته از آن جایی که با یک شهر تاریخی طرف هستیم، وجود آن در آثار مختلف، آن چنان دور از ذهن نیست. اگر بخواهیم دقیق‌تر شویم، پترا نام یک محیط باستانی است که در استان معان کشور اردن قرار دارد و بلیزارد با قرار دادن این نقشه در اورواچ، تکنولوژی را با دنیای باستانی و قدیمی ترکیب کرده است. همچنین نورهای آبی و سبز محیط نیز حال و هوای جالبی را به نقشه پترا القا کرده‌اند.

در توضیحات نقشه پترا بازی Overwatch آمده است:

گروهی از باستان شناسان، پروژه حفاری و حفاظت از پترا را آغاز کرده‌اند و در این راه با نیروهای دشمن روبه‌رو خواهند شد و مبارزه خواهند کرد. هر یک از کاراکترها که در انتها به امتیاز مورد نظر دست پیدا کنند، پیروز می‌شوند. پترا دارای چشم‌اندازهای با شکوهی است، از پیچ و تاب‌های محیط گرفته تا غارهای عمیق همگی مواردی هستند که پترا را به یک نقشه خاص تبدیل کرده‌اند.

از صخره‌های مرگبار عبور خواهید کرد و باید مراقب خودتان باشید که سقوط نکنید. همچنین در نقشه بازی یک پل خراب شده مشاهده می‌کنیم و زمین زیر پای شما می‌تواند فرو بریزد تا وارد گودالی مرگبار شوید. در نقشه پترا یک سکوی پرش سبز رنگ قرار دارد که با پریدن روی آن، می‌توانید به ارتفاعات پترا برسید و از این ویژگی می‌توان در پیاده سازی استراتژی‌های مختلف استفاده کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیو نقشه پترا بازی Overwatch را که برای حالت Deathmatch در نظر گرفته شده است در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات

دومین رویداد سالگرد بازی Overwatch از تاریخ یک خرداد ماه (۲۲ مه) تا تاریخ ۲۱ خرداد ماه (۱۱ ژوئن) در دسترس کاربران پلتفرم‌های بازی قرار خواهد گرفت و در جریان این رویداد شاهد اضافه شدن هشت پوسته لجندری و سه پوسته اپیک برای قهرمان‌های بازی هستیم. البته محتویات دیگری نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا دومین رویداد سالگرد Overwatch، به یکی از بهترین رویدادهای این بازی تبدیل شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده