// شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

جزئیاتی از نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

کمپانی یوبی سافت ویدیویی از آپدیت Operation Para Bellum منتشر کرده که در جریان آن شاهد اطلاعاتی از نقشه جدید بازی Rainbow Six Siege هستیم.

چندی پیش خبری در مورد آپدیت Operation Para Bellum بازی Rainbow Six Siege منتشرشد که جزئیاتی از این به‌روزرسانی در دسترس قرار گرفت و با عرضه‌اش، شاهد اضافه شدن یک نقشه جدید، دو اپراتور و تغییراتی در گیم‌پلی بازی هستیم. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، اولین تغییر در راستای تعادل سازی گیم‌پلی بازی، مربوط به قوی‌تر شدن اپراتور اکو می‌شود. از این‌پس وی دو پهباد Yokai خواهد داشت. در این میان حداکثر زمان شارژ برای هر پهباد از ۳ ثانیه به ۲ ثانیه کاهش یافته است و زمان شارژ مجدد نیز به ۲۰ ثانیه افزایش پیدا کرده است.

کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، درباره تغییرات شخصیت اکو می‌گوید:

قصد اصلی ما این بود که شخصیتی را داشته باشیم که در طول یک دور از مسابقه، مفید و فعال باشد. چند ماهی بود که تصمیم گرفته بودیم پهباد Yokai دیگری را به وی اختصاص بدهیم تا این اپراتور به ریسک کردن بیشتر در طول یک راند دعوت شود.

از دیگر تغییرات اعمال شده روی اپراتورها، می‌توان به اپراتورهایی اشاره کرد که سرعت حرکت بالایی دارند (نوار سرعت‌شان ۳تایی است). پس از آپدیت Operation Para Bellum، این دسته از اپراتورها سرعت‌شان کمتر خواهد شد و اپراتورهایی که نوار سرعت‌شان یک است، کمی سریع‌تر حرکت خواهند کرد. همچنین مشخص شده است که زمانی که Hnadgun دارید، سرعت حرکت‌تان کمی افزایش پیدا می‌کند.

یوبی سافت در این باره نیز می‌گوید:

یکی از موارد مهم این است که یک تعادل میان سرعت و زره به‌وجود آوریم. با این حال ما مشاهده کردیم که سرعت نقش مهم‌تری نسبت به Armor ایفا می‌کند و تقریبا برتریش در تمامی موقعیت‌ها بیشتر است. حال برای اصلاح این مورد تصمیم گرفتیم تغییراتی روی سرعت اعمال کنیم تا به یک سرعت میانگین برسیم. این تغییرات سبب می‌شود اپراتورهایی با زره بالا، بیش از پیش در معرض دید بازیکنان قرار بگیرند.

درانتها شاهد یک تریلر هستیم که نقشه جدید فصل دوم از سال سوم بازی Rainbow Six Siege را به‌تصویر می‌کشد. Villa، نام نقشه جدید بازی است که شاهد یک عمارت زیبا در یک محیط ویلایی در ایتالیا هستیم و اپراتورهای جدید بازی Rainbow Six Siege که در جریان آپدیت Operation Para Bellum به بازی اضافه می‌شوند، ایتالیایی خواهند بود و این خبر بیش از پیش شایعات حول فاش شدن نام اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege را به واقعیت تبدیل می‌کند. در جریان شایعه پخش شده، یکی از کاربران نسخه PC بازی Rainbow Six Siege، با جست‌وجو میان فایل‌های بازی، متوجه دو اپراتور ایتالیایی به نام‌های آلیبای و مائسترو شده بود.

با این حال باید تا فینال مسابقات Rainbox Six Siege Pro League منتظر بمانیم تا اپراتورهای آپدیت Operation Para Bellum به صورت رسمی رونمایی شوند و اطلاعات تکمیلی حول آن‌ها در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به نقشه Villa را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما حول این بازی و محتویات‌اش در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده