// جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

DLC جدید بازی The Escapists 2 با نام Dugeons and Duct Tape منتشر شد

استودیو Team17 با انتشار یک تریلر، عرضه جدیدترین بسته الحاقی بازی The Escapists 2 را با نام Dungeons and Duct Tape اعلام کرد.

سال گذشته پس از عرضه بازی The Escapists 2 روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی، توسعه دهندگان این بازی یعنی استودیو تیم17 (Team17) و مولدی توف (Mouldy Toof) با عرضه محتویات دانلودی به پشتیبانی از این بازی ادامه داده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین DLC این بازی با نام Dungeons and Duct Tape منتشر شد و کاربران می‌توانند از زندان‌ جدید پا به فرار بگذارند.

بسته الحاقی جدید با قیمت ۳.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و تنها برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC در دسترس است؛ سازندگان هنوز از نسخه نینتندو سوییچ آن اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند.

همانطور که اشاره شد، محتوای جدید همانند DLCهای پیشین زندان جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که این بار شاهد یک محیط قصر مانند با نام Locke Castle هستیم. این محیط در گذشته به عنوان انبار سلاح‌ها برای عوامل نظامی استفاده می‌شد که حال به زندان تبدیل شده است. آیتم‌های تزئینی جدیدب نیز همراه با این بسته به بازی اضافه شده‌اند که اجازه شخصی‌سازی بیشتر را به کاربران می‌دهند. در آن سو آیتم‌هایی برای ساخت و ساز به همراه ماموریت‌های جدید ضمیمه این محتوا شده است. در انتها، بسته الحاقی Dungeons and Duct Tape نیز شامل اچیومنت‌ها و تروفی‌های جدید می‌شود که باری دیگر شما را به دل زندان‌ها دعوت می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بسته الحاقی Dungeons and Duct Tape بازی The Escapists 2 را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه استیم آن مراجعه کنید یا اینکه به فروشگاه دیجتالی دیگر یعنی هامبل‌استور سری بزنید.

دانلود از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین به صفحه اختصاصی آن در زومجی بروید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده