نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

تریلر جدید بازی State of Decay مبارزه با زامبی ها را به نمایش در می‌آورد

کمپانی مایکروسافت و استودیو آندد لبز تریلر جدیدی را از بازی State of Decay منتشر کردند که تعدادی از سلاح‌های بازی و مبارزه با زامبی‌ها را نشان می‌دهد.

در حال حاضر تقویم به طور رسمی ماه می را نشان می‌دهد که این بدان معنا است که بازی زامبی محور State of Decay 2 تا پایان این ماه منتشر خواهد شد. در میان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو آندد لبز و کمپانی مایکروسافت به مناسبت نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی State of Decay 2 تریلر جدیدی را منتشر کرده‌اند که گوشه‌ای از گیم‌پلی بازی را به نمایش در می‌آورد. این تریلر بسیاری از جنبه‌های منحصربه‌فرد این بازی آخرالزمانی جهان‌باز نظیر ساخت‌وساز، مبارزات و بخش کوآپ را به تصویر می‌کشد.

البته در یک بازی که وقایع آن در آخرالزمانی مملو از زامبی‌ها اتفاق می‌افتد، بازیکنان به شماری از سلاح‌های جذاب برای دفاع از خود نیاز دارند و تریلر جدید بازی هم به صورت برجسته به نمایش آن‌ها می‌پردازد. این تریلر همچنین به نمایش میزان آسیبی که انواع مختلف سلاح‌ها، از سلاح‌های پایه نظیر شات‌گان‌ها و تفنگ‌های تهاجمی گرفته تا سلاح‌های پیشرفته‌تر نظیر نارنجک‌انداز و تفنگ‌های تک‌تیرانداز وارد می‌سازند، می‌پردازد. 

مدتی قبل استودیو Undead Labs از پشتیبانی نسخه ایکس‌ باکس وان ایکس بازی State of Decay 2 از رزولوشن 4K و قابلیت HDR خبر داد و حداقل سیستم مورد نیاز و سیستم پیشنهادی بازی برای اجرا در کامپیوتر را اعلام کرد. همچنین چندی قبل کمپانی Microsoft اعلام کرد که در بازی State of Decay 2 خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای نخواهد بود و نسخه کالکتور ۷۰ دلاری بازی را معرفی کرد که شامل ماسک زامبی، قاب استیل بوک بازی، فلش مموری چهار گیگابایتی به شکل انگشت دست بریده‌شده و یک پایه شبیه به مغز انسان برای قاب استیل بوک بازی است.

بازی State of Decay در تاریخ یکم خردادماه (۲۲ می) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و PC منتشر خواهد شد و کسانی که می‌خواهند این بازی را پیش از عرضه خریداری کنند، می‌توانند از طریق فروشگاه آمازون اقدام به پیش خرید آن کنند. شما می‌توانید در ادامه تریلر جدید بازی State of Decay را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده