نویسنده: محمد حیدری
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۳

تریلر جدیدی از گیم پلی عجیب بازی Graveyard Keeper منتشر شد

استودیوی tinybuild تریلر تازه‌ای از بازی Graveyard Keeper را منتشر کرده است که در طول آن برخی ویژگی‌های جالب و عجیب این بازی شبیه ساز مدیریت قبرستان به نمایش درمی‌آید.

این هفته tinyBuild، ناشر بازی Graveyard Keeper تریلری از گیم پلی این بازی را که به گفته‌ی سازندگان آن، نادرست‌ترین و غیرمتعارف‌ترین شبیه‌سازِ قبرستانِ قرون وسطایی سال ۲۰۱۸ و حتی تمام ادوار است منتشر کرده است! این بازی اولین بار حدود یک سال پیش معرفی شد.

در این بازی وظیفه‌ی شما مدیریت و کنترل یک قبرستان است و باید آماده باشید تا برای رونق بخشیدن به کسب و کار قبرستانی (!) خود تقریبا به هر عمل زشت و نادرستی دست بزنید؛ از فروش جنازه‌ها گرفته تا هر عمل وقیحانه‌ی دیگری که در به‌دست آوردن شریک‌های تجاری و متحدین یا خلاص شدن از دست رقبا موثر باشد.

تریلر منتشر‌شده بعضی از جنبه‌های معمول در بازی‌های شبیه‌سازی همچون مبادله، تجارت، کاشت، ساخت‌وساز و غیره را به تصویر می‌کشد. همچنین برخی ویژگی‌های جالب دیگر همچون سوزاندن ساحر‌ها روی چوب، برداشتن گوشت از بدن مردگان هنگام کالبدشکافی و موعظه‌خوانی نیز در این بازی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را ‌به‌عنوان مدیر این قبرستان انجام دهید.

در ادامه شما را به تماشای تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این بازی دعوت می‌کنیم:

دانلود تریلر از آپارات

این بازی در تاریخی نامعلوم از سال ۲۰۱۸ برای کامپیوتر و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده