// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

تاریخ عرضه بازی Closed Nightmare مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه ژاپنی بازی ترسناک Closed Nightmare توسط تیم سازنده اعلام شد.

شرکت Nippon Ichi Software اعلام کرد که بازی ترسناک ماجراجویی Closed Nightmare که به صورت سینمایی ساخته می‌شود و برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ تحت توسعه است، در ژاپن و در تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) منتشر خواهد شد.

داستان این بازی در مورد یک زن به نام ماریا کامیشیرو است که در تاریکی بیدار می‌شود؛ در حالی که تمام خاطرات خود را از دست داده است. دست چپ او فلج است و در این هنگام به شکل ناگهانی تلفن زنگ می‌خورد؛ دختری به نام چیزورو به او می‌گوید که وی در یک آزمایش شرکت کرده و در صورتی آزاد خواهد شد که در این آزمایش موفق شود؛ سپس گوشی را قطع می‌کند. 

بازی Closed Nightmare در یک مکان عجیب با تعداد زیادی اتاق و شخصیت‌های دیوانه، شواهدی از آیین‌های اسرارآمیز و معما‌های عجیب جریان دارد. همچنین یک مرد وحشتناک که یک ماسک بر صورت دارد نیز درون بازی سرگردان است و زمانی که بازیکن در حال تلاش برای پیدا کردن واقعیت‌های پشت پرده‌ی این آزمایش‌ها است با او چندین بار برخورد می‌کند.

گیم پلی این بازی را می‌توان به صحنه‌های سینمایی واقعی، بخش‌های توضیحی و متنی، قسمت‌های تحقیقاتی و پازل‌های درون بازی تقسیم کرد.

بیشتر صحنه‌های درون بازی به شکل اول شخص و از دنیای واقعی فیلمبرداری شده‌اند تا بازیکنان بتوانند حس ترس واقعی درون بازی را تجربه کنند. بخش‌های متنی نیز توسط خود ماریا نوشته می‌شوند و دارای انتخاب‌هایی هستند که بازیکنان به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانند روی داستان بازی تاثیر بگذارند. برخی از این انتخاب‌ها می‌توانند باعث رخ دادن یک پایان بد برای شخصیت بازی شوند، اما خوشبختانه می‌توان از بخش‌های کلیدی درون بازی دوباره شروع کرد. قسمت‌های تحقیقاتی بازی به شما اجازه می‌دهند تا سرنخ‌هایی را که برای ادامه‌ی داستان ضروری است پیدا کنید. در نهایت بخش پازلی بازی است که بازیکن را مجبور می‌کند با استفاده از سرنخ‌های به‌دست آمده به قسمت‌های ترسناک بازی غلبه‌ کند و بتواند از این آزمایش و آزمایشگاه فرار استفاده کند.

در ادامه‌ی مطلب می‌توانید تریلر منتشر شده‌ی این بازی ترسناک را مشاهده فرمایید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده