// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۷

بتسدا منطقه جدید Summerset را به بازی Elder Scrolls Online اضافه می‌کند

به تازی کمپانی بتسدا یک ویدیو منتشر کرده که در آن بخش‌هایی از نقشه‌ی جدید Summerset برای بازی The Elder Scrolls Online را نشان می‌دهد.

اخیرا دفتر مرکزی مریلندِ استودیوی Bethesda Softworks پیش‌نمایش جدیدی در رابطه بروزرسانی توسعه‌دهنده‌ی بعدی برای بازی The Elder Scrolls Online منتشر کرده‌ است. در این تریلر دو دقیقه‌ای ابتدا به تنظیمات جدید اضافه‌شده به بازی پرداخته شده است و سپس در مورد بخش‌های جدیدی که با نام Summerset به بازی افزوده شده، توضیحاتی داده می‌شود.

جزایر Summerset در سمت جنوب غربی Tamriel و در غرب Valenwood واقع شده است که برخلاف ظاهر رنگارنگ و پر جنب و جوش منطقه، محل حکمرانی نیروهایی تاریکی است که قصد نابودی نژاد و جامعه‌ی High Elf را دارند. علاوه بر این در بازی The Elder Scrolls Online: Summerset بازیکنان پس از سال‌ها می‌توانند به منطقه‌ی The fertile land دسترسی داشته باشند که آخرین بار در سال ۱۹۹۴ و در بازی The Elder Scrolls: Arena ظاهر شده بود.

با توجه به گفته‌های شرکت Bethesda این نسخه بزرگ‌ترین نقشه‌ی این سری از بازی‌ را در اختیار کاربران قرار داده و آن‌ها می‌توانند در جنگل‌های انبوه، تالاب‌های گرمسیری و غارهای مرجانی باستانی اضافه‌شده به گشت‌ و گذار بپردازند. از دیگر موارد قابل توجهی که در این بروزرسانی به بازی افزوده می‌شود این است که بازیکنان می‌توانند در منطقه‌ای در جزایر os Atraeum به دنبال یک جامعه‌ی مخفی از جادوگران با نام The Psijic Order بگردند.

Summerset

بازی The Elder Scrolls Online: Summerset طبق گفته‌ی تیم توسعه‌دهنده قرار است در تاریخ ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) ابتدا برای پی سی عرضه شود و نسخه‌های کنسولی آن برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با چند هفته تاخیر و در تاریخ ۵ ژوئن (۱۵ خرداد) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. البته بازی هم‌اکنون روی سایت آمازون برای پیش خرید در دسترس قرار دارد.

در انتهای این مقاله می‌توانید تریلر منتشر شده در رابطه با Summerset را مشاهده کنید یا در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر به خبر مربوطه مراجعه فرمایید.

دانلود ویدیو از آپارات


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده