نویسنده: محمد حیدری
// پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۸

تریلر جدید بازی Frostpunk مهم ترین ویژگی های آن را به تصویر می‌کشد

استودیوی 11bit Studios تریلری از بازی Frostpunk را منتشر کرده که در آن، ۱۱ مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به مخاطبان معرفی می‌شوند.

هفته‌ی آینده، استودیوی 11bit Studios جدیدترین ساخته‌ی خود به نام Frostpunk را که یک بازی در ژانر شهرسازی و مدیریت شهری است برای کامپیوتر عرضه خواهد کرد. به همین مناسبت، امروز تریلری از این بازی منتشر شده که ۱۱ مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی را به مخاطبان معرفی می‌کند.

برای عزیزانی که ممکن است مطلع نباشند، در بازی Frostpunk بازیکنان وظیفه‌ی اداره‌ی یکی از آخرین‌ شهرهای باقی‌مانده روی زمین را بر عهده دارند؛ شهرهایی که انرژی آن‌ها تماما توسط نیروی بخار تامین می‌شود و انسان‌ها به عنوان آخرین امید‌های موجود به شکل دسته‌دسته به آن‌ها پناه آورده‌اند.

در این میان، بازیکنان همواره برای اداره‌ی شهر و زنده نگه‌ داشتن ساکنان آن‌ها با انتخاب‌های دشواری مواجه می‌شوند و برای دسترسی به اجازه‌ی ساخت بنا‌ها و ساختمان‌های تولیدی و مسکونی گوناگون باید به کاوش و پیشروی در سیستم «درخت تکنولوژی» بازی بپردازند که نامِ آن، خود گویای ساختار شعبه‌ای و پیچیده‌اش هست.

علاوه‌ بر این، یکی از فاکتور‌های مهم در گیم‌پلی این بازی ، توزیع درست و متعادل حرارت در نقاط مختلف شهر است که سهل‌انگاری در انجام آن می‌تواند باعث از بین رفتن مردم ساکن در شهر از شدت سرما شود. از طرف دیگر، همه چیز تنها به کنترل وضعیت شهر خلاصه نمی‌شود و بازیکنان می‌توانند به جستجو در نواحی بیرون از شهر که به نام Frostland شناخته می‌شوند بپردازند. این کار می‌تواند باعث دست یافتن به ذخایر آذوقه و اطلاعات تازه برای بازیکنان شود.

در ادامه می‌توانید تازه‌ترین تریلر این بازی را که نشان‌دهنده‌ی ۱۱ مورد از مهم‌ترین ویژ‌گی‌های گیم پلی Frostpunk است تماشا کنید:

دانلود تریلر از سایت آپارات

بازی Frostpunk در تاریخ ۴ اردیبهشت برای پی سی عرضه خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده