// سه شنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳

ویدیوی جدیدی از پشت صحنه God of War و ماجراجویی جدید کریتوس منتشر شد

در جدیدترین ویدیو بازی God of War، کارگردان بازی از ماجراجویی جدید کریتوس و اتفاقاتی که در این مدت برای او رخ داد صحبت می‌کند.

مدتی است که کمپانی سونی به مناسبت نزدیک شدن به روزهای انتهایی عرضه بازی God of War، به صورت روزانه ویدیوهایی با محوریت شمارش معکوس تا عرضه بازی God of War را منتشر می‌کند و حال طبق جدیدترین اخبار بازی، شاهد ویدیو جدیدی هستیم. در جریان ویدیو منتشر شده از بازی God of War، کوری بارلوگ، کارگردان God of War، در مورد تغییرات و ماجراجویی‌های کریتوس در پشت صحنه این بازی صحبت می‌کند.

کوری بارلوگ در جریان ویدیو The Journey of Kratos در مورد شکل گیری شخصیت کریتوس از اولین نسخه سخن می‌گوید. جایی که کریتوس پس از اتفاقاتی که برایش می‌افتد، تنها بودن را ترجیح می‌دهد و در نسخه‌های بعدی نیز شاهد این هستیم که کریتوس همیشه به صورت تک‌نفره کارهای خود را انجام می‌دهد؛ تا اینکه در جدیدترین نسخه بازی، وی یک همراه دارد؛ شخصی که پسرش است و در جریان بازی خواهیم فهمید که چه عواملی دست به دست هم داده‌اند تا شاهد تغییرات شخصیتی در کریتوس باشیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوطه را در زومجی تماشا کنید. بازی God of War در تاریخ ۳۱ فروردین ماه به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده