نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

تریلر گیم پلی بسته Summerset بازی The Elder Scrolls Online منتشر شد

تریلر جدیدی از بسته الحاقی جدید بازی The Elder Scrolls Online منتشر شد که گیم پلی آن را برای اولین بار به نمایش در می‌آورد.

کمپانی بتسدا و استودیو زنیمکس آنلاین از زمان انتشار بازی نقش آفرینی آنلاین The Elder Scrolls Online در سال ۲۰۱۴ به طور مداوم از آن پشتیبانی می‌کنند و این پشتیبانی با بسته گسترش‌دهنده جدیدی ادامه خواهد یافت. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر جدیدی از بسته الحاقی Summerset بازی The Elder Scrolls Online منتشر شده است که تقریبا ۱۰ دقیقه از گیم‌پلی آن را به نمایش درمی‌آورد.

بسته الحاقی Summerset امکان شروع دوباره بازی The Elder Scrolls Online را با یک بخش آموزشی جدید برای بازیکنان فراهم می‌کند که این بخش جدید هر آنچه را که بازیکنان باید درباره ماجراجویی جدیدی که در انتظار آنها است بدانند، در اختیار می‌گذارد. همچنین بازیکنان می‌توانند بدون بازی کردن نسخه اصلی یا بسته‌های الحاقی انتشار یافته به تجربه بسته Summerset بپردازند.

بازیکنان قدیمی بازی The Elder Scrolls Online نیز می‌توانند شخصیت قبلی خود را بدون توجه به سطح آن به جزیره جدید بسته Summerset منتقل کنند، آن را ارتقا دهند و ماجراجویی خود را آغاز کنند. بازیکنان همچنین محتوایی مناسب با سطح خود در زمان شروع بازی دریافت خواهند کرد.

یکی از ویژگی‌های پرخواستار که در بسته Summerset شاهد آن هستیم به ساخت‌وساز جواهرات مربوط می‌شود که امکان ساخت لوازم و ادوات جدیدی را برای بازیکنان فراهم می‌سازد. این کار منجر به افزایش تجربه و منابع آنها می‌شود که در ماموریت‌ها می‌توان از مزایای آن استفاده کرد.

در نهایت، بازیکنان در این DLC می‌توانند به گروه Psijic Order بپیوندند که انجمنی جادوگری است و پیش از این هم در بازی‌های The Elder Scrolls شاهد آن بودیم. همچنین بازیکنان قادر خواهند بود که به جزیره خانگی Artaeum سفر کنند و با ملحق شدن به جادوگران به قدرت‌های عرفانی آنها دسترسی داشته باشند.

بسته الحاقی Summerset بازی The Elder Scrolls Online در تاریخ پانزدهم خردادماه (۵ ژوئن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و مک منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بسته گسترش‌دهنده را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده