// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰

تریلر بازی Spider-Man با محوریت سیستم مبارزات و دنیای بازی

گیم اینفورمر تریلر گیم‌پلی بازی Spider-Man با محوریت مبارزات و دنیای بازی را منتشر کرد.

علاقه‌مندان به بازی Spider-Man، امروز بعد از ظهر می‌توانند منتظر اعلام تاریخ انتشار نهایی بازی Spider-Man باشند که توسط مجله گیم اینفورمر در دسترس قرار خواهد گرفت. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، ویدیو جدیدی هم از این بازی توسط گیم اینفورمر منتشر شده است که در جریان آن شاهد سیستم مبارزات بازی Spider-Man و نحوه کنترل شخصیت پیتر پارکر یا همان مرد عنکبوتی هستیم.

همچنین در این ویدیو شاهد صحبت‌های عوامل استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games)، سازنده بازی اسپایدرمن، در مورد نحوه طراحی مرد عنکبوتی و پیتر پارکر هستیم. آن‌ها در طول صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده‌اند که مرد عنکبوتی را شخصیتی با اعتماد به‌نفس بالا طراحی کرده‌اند. شخصی که می‌تواند به راحتی در منهتن به گشت و گذار پرداخته و در طول مبارزاتش به خوبی از قابلیت‌هایی که دارد استفاده کند و در صورت نیاز، دشمنان خود را به‌واسطه ضربات Melee از بین ببرد.

درادامه می‌توانید ویدیو گیم پلی بازی Spider-Man با محوریت مبارزات و نحوه کنترل مرد عنکبوتی در دنیای بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همچنین در جدیدترین نسخه از مجله گیم اینفورمر قرار است اطلاعاتی از شخصیت منفی، سیتسم ساخت و ساز بازی و مراحلی که برای بازیکنان تدارک دیده شده است، منتشر شود. با تمام این تفاسیر نظر شما کاربران زومجی در مورد جدیدترین ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده