نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

تریلر گیم پلی Total War Saga: Thrones of Britannia با محوریت نبرد ولز و انگلستان

تریلر جدیدی از بازی استراتژی Total War Saga: Thrones of Britannia منتشر شد که بخش بزرگی از گیم پلی بازی را به نمایش در می‌آورد.

استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده مجموعه بازی‌های توتال وار چندی قبل از سری فرعی این مجموعه با نام Total War Saga رونمایی کرد. بازی‌های این سری حس و حال تاریخی خواهند داشت و برخلاف بازی Total War: Warhammer که دارای المان‌های فانتزی است، بازی‌های این سری بیشتر شبیه به نسخه‌های قدیمی سری توتال وار خواهند بود. بازی Total War: Thrones Of Britannia اولین بازی از این سری فرعی است که چندی پیش معرفی شد و ماه آینده در دسترس کاربران پی سی قرار می‌گیرد. حال و در میان اخبار بازی مطلع شدیم که وب‌سایت گیم‌اسپات موفق به تجربه بازی شده است و به این ترتیب یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای از بازی منتشر کرده است که بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش درمی‌آورد.

در این تریلر گیم‌پلی شاهد نقشه بخش کمپین و مبارزات پویای بازی هستیم؛ مبارزاتی که طرفداران مجموعه توتال‌ وار با آن آشنایی دارند. در این تریلر «گویند» از پادشاهی ولز انتخاب شده است، اما بازیکنان می‌توانند کنترل جناح‌های مختلفی نظیر اسکاندیناوی‌، وایکینگ‌ و انگلوساکسون‌ را نیز بر عهده گیرند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Total War Saga: Thrones of Britannia در تاریخ سی فروردین‌ماه (۱۹ آوریل) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار منتشر می‌شود و کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، از ۱۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد. شما می‌توانید دیگر اخبار مربوط به این بازی را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده