// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

بازی جدید سازندگان سابق Bioshock Infinite با نام The Blackout Club معرفی شد

بازی The Blackout Club، محصول جدید سازندگان سابق Bioshock infinite و Dishonored است که در سبک ترسناک و کوآپ در حال توسعه است.

The Blackout Club یک بازی ترسناک و همکاری چند نفره (Co-op)  است که در استودیو کوئسشن (Question) در حال توسعه است. توسعه دهندگان حاضر در این استودیو پیش‌تر در ساخت آثاری همچون Bioshock 2 ،Bioshock Infinite و Dishonored نقش‌ داشته‌اند.

داستان بازی The Blackout Club در مورد تعدادی نوجوان در شهری است که آنها به تازگی فهمیده‌اند که هوشیاری خود را از دست می‌دهند. هیچکدام از بزرگان حاضر در این شهر در مورد دلایل این اتفاق با نوجوانان صحبت نمی‌کنند اما در آن سو ناپدید شدن یکی از دوستان نزدیک آنها باعث می‌شود که نوجوانان بروند تا در مورد داستان مرموز این بازی تحقیق کنند. آنها در جستجو‌های خود «دنیای تاریکی» را که در زیر شهر آنها واقع شده پیدا می‌کنند که در آن گروه دیگری از مردمان دیده می‌شوند.

به گفته سازندگان هر یک از کاراکتر‌های بازی The Blackout Club از قدرت‌ها و تجهیزات منحصر‌به‌فرد برخوردار هستند. هر یک از نوجوانان حاضر در این گروه نقش جداگانه‌ای را در پیدا کردن سرنخ‌ها و همچنین ماموریت‌های خود برعهده دارند تا بتوانند از نقشه مرموز گروه‌های مرموز پرده بردارند. 

در پایان هر ماموریت، سطح کاراکتر‌های این بازی افزایش پیدا می‌کند و بازی، قابلیت‌های جدیدی را برای مراحل بعدی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

بازی The Blackout Club برای عرضه روی ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی برنامه‌ریزی شده است و به نقل از سازندگان سه ماه اول سال ۲۰۱۹ به دست کاربران می‌رسد. سازندگان ضمن معرفی بازی جدید خود، تریلری نیز منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی جدید سازندگان سابق بایوشاک و دیس‌آنرد با زومجی در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده