// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap مشخص شد

استودیو Nicalis با انتشار تریلری، تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap را برای سوییچ و پلی استیشن 4 اعلام کرد.

سال گذشته، استودیو نیکالیس (Nicalis) اعلام کرد که با همکاری کمپانی DotEmu و استودیو Lizardcube قصد دارد که نسخه فیزیکی بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap را در سه ماه اول سال ۲۰۱۸ برای پلی ‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه کند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان از محتوای نسخه فیزیکی و تاریخ عرضه آن که مصادف می‌شود با ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن ماه) رونمایی کردند.

نسخه فیزیکی بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران PS4 و Switch قرار می‌گیرد. گفتنی است که قیمت یاد شده از نسخه دیجیتالی این بازی گران‌تر است، چرا که یک عکس جلد دو رو با طراحی هنری در نسخه فیزیکی این بازی گنجانده شده است. دیسک صوتی شامل ۱۲ موسیقی متن بازی، دفترچه راهنما و بند پلاستیکی با عکس Lizard-Man از دیگر محتوایت نسخه فیزیکی این بازی به شمار می‌رود.

اگر از کاربرانی هستید که برای اولین بار نام این بازی گوش‌شان می‌خورد، باید بدانید که Wonder Boy: The Dragon’s Trap نسخه بازسازی شده از Winder Boy III: The Dragon’s Trap (عرضه شده روی کنسول سگا مستر در سال ۱۹۸۹) است. جلوه‌های هنری و موسیقی بازی به طور کامل از نو طراحی و تنظیم شده است اما باز با این وجود کاربران می‌توانند تمامی تنظیمات را به نسخه قبلی آن برگردانند تا از یک روند قدیمی و رترو بهره‌مند شوند. بازی مذکور در ماه آوریل گذشته برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده بود و در استیم توانست عبارت Very Posetive را از سوی کاربران پی سی به خود اختصاص دهد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صحفه استیم بازی Wonder Boy: The Dragon’s Trap مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را که تاریخ انتشار نسخه فیزیکی این بازی را روی پلی‌استیشن 4 و سوییچ مشخص می‌کند، تماشا کنید. بازی مذکور هم‌اکنون به طور دیجیتالی برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی، مک و لینوکس، نینتندو سوییچ در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده