نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۷

تریلر جدید Ashes of Creation یکی از مکان های خاص بازی را نمایش می‌دهد

انترپید استودیو یک تریلر جدید از بازی Ashes of Creation منتشر کرد که آندررلم، یکی از مکان‌های خارق‌العاده بازی و گرافیک چشم‌نواز این اثر را به نمایش در می‌آورد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که انترپید استودیو (Intrepid Studios) یک تریلر جدید از بازی Ashes of Creation را منتشر ساخته است که یکی از مکان‌های خاص و جذاب بازی یعنی آندررِلم و گرافیک بی‌نظیر بازی را به نمایش در می‌آورد. این منطقه را می‌توان به لطف پوشش گیاهی خارق‌العاده و هیولاهای عجیب و غریب آن شگفت‌انگیز توصیف کرد.

اگر با این بازی آشنایی ندارید باید بگوییم که بازی Ashes of Creation یک بازی جهان باز در سبک MMORPG است که تصمیمات بازیکنان برای منابع و مکان‌های زندگی روی جهان بازی تاثیر مستقیم دارد. این بازی بودجه مورد نیاز خود را از طریق کمپین کیک استارتر کسب کرد و از ۱۹ هزار و ۵۷۶ نفر حامی مالی خود مبلغ ۳ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۸۰۹ هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کرده است. توسعه‌دهندگان این بازی کمپین کیک‌استارتر خود را با نمایش یک نمونه اولیه قوی آغاز کردند و از این طریق توانستند سرمایه مورد نیاز برای پروژه خود را جذب کنند. هدف توسعه‌دهندگان در ابتدا جمع‌آوری تنها ۷۵۰ هزار دلار بود، ولی حدود چهار برابر آن سرمایه جمع شد و حالا آنها می‌توانند به تمام هدف‌های خود جامه عمل بپوشانند.

انتظار می‌رود که بازی Ashes of Creation در ماه دسامبر ۲۰۱۸ (آذر-دی سال ۱۳۹۷) برای پلتفرم پی سی منتشر شود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 

دانلود از وب‌سایت آپارات | تماشا در وب‌سایت یوتیوب


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده