// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

ویدیو جدید بازی Two Point Hospital روند توسعه آن را نشان می‌دهد

استودیو Two Point با انتشار تریلری جدید، اطلاعاتی از روند توسعه پروژه جدید خود یعنی بازی Two Point Hospital با مخاطبان در میان گذاشتند.

چندی پیش در جریان اخبار بازی  خواندیم که کمپانی سگا و استودیو تو پوینت (Two Point) با همکاری یکدیگر از پروژه جدید خود با نام بازی Two Point Hospital که به مدت یک سال در حال توسعه بوده است، رونمایی کردند. Two Point Hospital در واقع جانشین معنوی بازی Theme Hospital (منتشر شده در سال ۱۹۹۷ روی PS1) است که برخی از توسعه‌دهندگان اصلی آن نیز در حال حاضر در ساخت پروژه جدید دست دارند. حال سازندگان تریلر جدیدی از بازی Two Point Hospital منتشر کرده‌اند که در آن از پروژه و روند توسعه آن سخن می‌گویند.

در اوایل ویدیو شاهد صحبت‌های گری کار و مارک وبلی، بنیانگذاران استودیو تو پوینت، هستیم. سازندگان در صحبت‌های خود از روند توسعه بازی سخن گفتند. در حالی که یک سال از توسعه این پروژه می‌گذرد آنها تقریبا ۲۰ سال است که ایده ساخت بازی را در ذهن دارند. ویدیو پس از آن طراح ارشد این بازی یعنی بن هاسکینز را نشان می‌دهد که در مورد مکانیک‌های این بازی شبیه‌ساز بیمارستان، اطلاعاتی با کاربران در میان می‌گذارد.

در ویدیو منتشر شده سازندگان از ایده‌ها و خلاقیت خود در خلق برخی از بیمار‌ی‌ها در این بازی سخت گفتند و در آن اشاره به بیماری Lightheadedness شد که سر بیمار را تبدیل به یک لامپ می‌کند. ایده‌های سازندگان در خلق بیماری‌ها حال‌و‌هوای بسیار طنزآمیز دارد؛ طوری که برای بهبود آن کاربران با راه‌های جالبی روبرو می‌شوند. در این ویدیو توانستیم به گیم‌پلی بازی نیز نگاهی بیاندازیم که به کاربران اجازه می‌دهد که بیمارستان را به سلیقه خود شخصی‌سازی کنند.

بازی Two Point Hospital برای عرضه روی پی سی برنامه‌ریزی شده است و قرار است در انتهای سال جاری میلادی منتشر شود. در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی و ایده‌های جدید آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده