// دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

آپدیت 2.0 بازی World of Warplanes با محوریت حالت و جنگنده جدید

با آپدیت 2.0 بازی World Of Warplanes جنگنده و حالت جدیدی به همراه تاکتیک و استراتژی‌های بیشتر در دسترس کاربران قرار گرفت.

بازی World of Warplanes، ساخته‌شده در استودیو وارگیمینگ (Wargaming)، در ابتدا در سال ۲۰۱۳ برای پی سی منتشر شد و به‌تازگی با آپدیت 2.0 در قالب بازنشر در دسترس طرفداران قرار گرفته است. نسخه جدید این بازی شامل یک حالت جدید با نام Conquest Mode می‌شود که به نقل از سازندگان، نبردهای استراتژی بیشتری را در خود جای داده است. هواپیماها و جنگنده‌های جدید از دیگر محتویات این نسخه به شمار می‌رود.

در حالی که محتوای اصلی بازی روی نبرد‌ بین هواپیماها تمرکز دارد، اما در آن سو حالت جدید Conquest در نسخه 2.0 بازی World of Warplanes قصد دارد که یک روند تاکتیکی و همکاری چندنفره بین کلاس‌های مختلف هواپیماها را در اختیار کاربران قرار دهد. شما در نقش یکی از اعضای تیم در بازی حضور پیدا می‌کنید و وظایفی همچون دفاع یا حمله را در نقاط مختلف نقشه را بر عهده می‌گیرید و با کلاس‌های مختلف آن به نبرد با حریفان می‌روید.

World of Warplanes

از میان دیگر تغییرات بزرگ این نسخه می‌توان به هواپیماهای جدید اشاره کرد. هواپیماهای جدید در قالب کلاس بمب افکن به بازی اضافه شده‌اند و همانطور که از نام آن این کلاس پیدا است این توانایی را دارند که از ارتفاعات بالا مناطق حریف را بمباران کنند که البته بخش کوچکی از کلاس‌های دیگر چنین قابلیتی دارند. به نقل از سازندگان، کاربرانی که خواهان استراتژی بیشتر هستند می‌توانند از این بخش و کلاس‌های یاد شده بهره‌مند شوند. گفتنی است که Bomber‌ها دوربین ویژه‌ای نیز دارند که به کاربران اجازه می‌دهد از زاویه دید ویژه‌ای برای بمباران کردن هدف خود استفاده کنند.

البته محتویات دیگری نیز به بازی اضافه شده است که شامل تغییراتی در زمینه عملکرد نقشه‌ها می‌شود و همچنین شاهد بهبود‌هایی نیز در بخش اقتصادی بازی هستیم. قابلیت ملحق شدن دوباره به نبرد‌ها (ریسپاون) نیز بهبود یافته است. ضمنا نسخه 2.0 بازی World of Warplanes با بهبود‌های گرافیکی نیز همراه است. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این آپدیت می‌توانید به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کنید. همینطور برای آشنایی بیشتر با این بازی در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر آن بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد نسخه جدید بازی World of Warplanes با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده