// دوشنبه, ۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی موبایل Sonic Runners Adventrue منتشر شد

Gameloft با انتشار تریلری، بازی Sonic Runners Adventures را برای دستگاه‌های آیفون و اندروید در دسترس قرار داد.

بازی‌های موبایل رفته رفته طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند و حال امروز شاهد انتشار نسخه موبایل یک بازی محبوب هستیم. بازی Sonic Runners Adventure به کاربران اجازه می‌دهد که هدایت جوجه‌تیغی آبی یعنی سونیک را به همراه دوستان او یعنی تیلز و ناکلز بر عهده بگیرند و با سرعت هر چه تمام مراحل آن را پشت سر بگذارند. گفتنی است که تمامی کاراکتر‌های این بازی از قابلیت‌‌های مختلف بهره‌مند هستند که روند مراحل را تغییر می‌دهند و ارزش تکرار بازی را بالا می‌برند.

البته بازی Sonic Runners Adventure پیش‌تر در قالب نسخه رایگان یا به اصطلاح Free to Play با نام Sonic Runners، ساخته استودیو سونیک تیم (Sonic Team)، منتشر شده بود و در دسترس کاربران آیفون و اندروید قرار گرفت. متاسفانه در تابستان سال ۲۰۱۶ بازی از فروشگاه اپ‌استور و گوگل‌پلی حذف شد اما در‌ آن سو استودیو گیم‌لافت با همکاری سگا حیاتی دوباره به این بازی دوبعدی بخشید. علاوه بر هسته اصلی بازی سازندگان حالت آفلاین نیز به آن اضافه کردند که کاربران می‌توانند بدون اتصال به اینترنت از بازی لذت ببرند.

سازندگان ضمن انتشار بازی Sonic Runners Adventrue، تریلر هنگام عرضه آن را نیز منتشر کردند که در پایین می‌توانید آن را تماشا کنید. همچنین در انتهای مطلب لینک فروشگاه‌های بازی نیز تعبیه شده است که می‌توانید با مراجعه کردن، اقدام به خرید و دانلود بازی کنید. بازی مذکور با قیمت ۲.۹۹ دلار هم اکنون برای اندروید و آیفون در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Sonic Runners Adventrue


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده