// پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیو و اطلاعات جدیدی از بخش تک نفره بازی Metal Gear Survive منتشر شد

در جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Metal Gear Survive اطلاعاتی از بخش تک نفره آن نظیر ساخت و ساز پایگاه و آیتم‌های مختلف دنیای بازی منتشر شد.

بازی Metal Gear Survive را می‌توان اولین بازی از این مجموعه دانست که توسط هیدئو کوجیما ساخته نمی‌شود و حال کمپانی کونامی (Konami، سازنده و ناشر این بازی) با انتشار یک ویدیو جزئیات زیادی از بخش تک‌نفره Metal Gear Survive منتشر کرد. در واقع این بازی یک نسخه فرعی برای بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain به حساب می‌آید.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، با اینکه با یک بازی مشارکتی اکشن با محوریت کشتن زامبی‌ها طرف هستیم، اما Metal Gear Survive دارای بخش تک‌نفره است. در جریان ویدیو منتشر شده، یوجی کورکادو، تهیه کننده بازی Metal Gear Survive، اعلام کرد که گیم‌پلی این بخش بر پایه گیم‌پلی نسخه پنجم است اما در اینجا باید برای بقا و زنده‌ماندن بجنگید. برای مثال یک پایگاه را پیدا خواهید کرد که باید آن را توسعه داده و آب و غذا برای خود پیدا کنید.

جدای از این مورد، باید به دنبال آیتم‌ها و مواد مختلف برای ساخت و ساز اسلحه و وسایلی باشید که از طریق آن‌ها بتوانید با زامبی‌های بازی مبارزه کنید. برای مثال شما باید یک مخزن اکسیژن را برای خود بسازید تا از طریق آن بتوانید به خارج از کمپ رفته و به گشت و گذار در محیط‌های بیشتری بپردازید. اهمیت ساخت و ساز و بقا و پیدا کردن آیتم‌های مختلف، در ویدیو منتشر شده به خوبی قابل مشاهده هستند.

جایی که شخصیت بازی را می‌بینیم که به شکار حیوان‌های مختلف رفته تا مواد و آیتم‌های متفاوتی را کسب کند و از طرفی برای زنده‌ماندن غذا پیدا کند. بعضی از مواد و آیتم‌های بازی نیز از طریق کشتن زامبی‌ها به دست می‌آید.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی Metal Gear Survive در تاریخ یک اسفند ماه (۲۰ فوریه ۲۰۱۸) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده