نویسنده: آرش عیاری
// جمعه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۲

تماشا کنید: ویدیو اختصاصی مبارزه اسکورپیون و ساب زیرو در Mortal Kombat X

در یکی دیگر از ویدیو‌های اختصاصی زومجی از بازی مورد انتظار Mortal Kombat X به سراغ مبارزه دو رقیب قدیمی یعنی اسکورپیون و ساب‌زیرو خواهیم رفت. در ادامه می‌توانید مبارزه زیبا این دو شخصیت را تماشا و دانلود کنید.
پیش از این دو مبارزه کوتال‌کان با ساب‌زیرو و کونگ لائو و لیو کانگ را در صفحه بررسی اختصاصی و جامعه زومجی قرار دادیم. حالا به درخواست شما کاربران عزیز در این ویدیو سراغ مبارزه و کینه قدیمی دو شخصیت مشهور و محبوب سری مورتال کمبت یعنی اسکورپیون و ساب‌زیرو رفته‌ایم.  

«در جستجوی کینه و انتقام»

SCORPION Scorpion-mk2-fix1 Umk3s

هانزو هاساشی که با نام اسکورپیون شناخته‌ می‌شود، یک نینجا تعلیم دیده و یکی از معدود شخصیت‌های اریجینال سری مورتال‌ کمبت است (به همراه رِیدِن و ساب‌زیرو) که از اولین بازی سری مورتال کمبت در روی دستگاه‌های آرکید، در این سری حضوری مستمر داشته‌اند. پدر اسکورپیون که یکی از اعضای شیرای ریو بود،‌ از پیوستن پسر خود به فرقه جلوگیری کرد تا اسکورپیون نیز مانند او زندگی سخت نداشته باشد و مانند یک آدمکش زندگی نکند. اگرچه هانزو (اسکورپیون) با پدر خود لج کرد و وارد انجمن شد تا زندگی راحتی برای همسر و پسر خود رقم بزند.

«این مبارزه آخرین مبارزه‌ات خواهد بود»

Subzero-mk2-fixSUBZEROII

کوای لیانگ که با نام ساب‌زیرو شناخته می‌شود، آدمکش عضو فرقه لین کوی در سری مورتال کمبت است. او برادر جوان‌تر بی-هان است؛‌کسی که در اولین بازی سری مورتال کمبت به عنوان ساب‌زیرو حضور داشت. اولین حضور برادر جوان‌تر یعنی کوای یلانگ یا همان ساب‌زیر در بازی مورتال کمبت بود.

او نیز مانند اسکورپیون یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌های سری مورتال کمبت است و در همه نسل‌های این سری به عنوان شخصیت قابل بازی حضور داشته است.

در حقیقت دو ساب‌زیرو در سری بازی مورتال کمبت حضور داشته است. بی-هان، برادر بزرگ‌تر و کوای لینگ، برادر کوچک‌تر. هر دو آن‌ها لباسی به رنگ آبی بر تن داشتند که در بازی‌های مختلف نام ساب‌زیرو را یدک کشیده‌اند و به فرقه لین کوای خدمت کرده‌اند. راه شناخت برادر کوچک‌تر زخمی است که روی چشم سمت راستش دارد.

دانلود ویدیو

[alert variation="alert-warning"]برای مشاهده همه ویدیو و مطالب اختصاصی زومجی از بازی Mortal Kombat X به آدرس www.zoomg.ir/topics/mkxzoomg مراجعه کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده