// دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Enter the Gungeon برای سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Dodge Roll Games اعلام کرد که بازی Enter the Gungeon برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود و به‌زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو داج رول گیمز (Dodge Roll Games) اعلام کرد که بازی تویین-استیک و تیرباران خود یعنی Enter the Gungeon در روز‌های آتی برای کنسول نسل هشتم نیتندو یعنی سوییچ منتشر می‌شود.

سازندگان ضمن انتشار توییتی اعلام کردند که بازی Enter the Gungeon از طریق فروشگاه دیجیتالی eShop در نقاط مختلف منتشر می‌شود. ریجن آمریکای شمالی در تاریخ ۲۳ آذر ماه (۱۴ دسامبر) اولین منطقه‌ای است که میزبان این بازی می‌شود و برای ریجن‌های اروپا و ژاپن به ترتیب در تاریخ‌های ۲۷ و ۳۰ آذر ماه در دسترس کاربران این منطقه قرار می‌گیرد.

بازی Enter the Gungeon در بهار ۹۵ (آوریل ۲۰۱۶ میلادی) برای پلی‌ استیشن 4، پی سی، مک و لینوکس منتشر شد و یک سال پس از آن به کنسول ایکس باکس وان راه پیدا کرد و در روز‌های آتی شاهد عرضه آن روی نینتندو سوییچ خواهیم بود. بازی مذکور در سبک روگ‌لایک طراحی شده است و از سیستم Procedurally Generated بهره‌ می‌برد. این سیستم محیط، آیتم‌ها و دشمنان این بازی را به طور انتخابی پردازش می‌کند و کاربران را با محتوای غیر‌تکراری روبرو می‌کند. داستان بازی در مورد تعدادی از کاراکتر‌ها است که به جستجوی سلاحی هستند که می‌تواند گذشته آنها را از بین ببرد. موسیقی بازی در سبک میدی و ۸بیتی تنظیم شده است و گرافیک بازی نیز با طراحی پیکسلی توسعه یافته است.

قیمت پورت سوییچ بازی Enter the Gungeon هنوز مشخص نشده است اما احتمال می‌رود که قیمت آن همانند پلتفرم‌های دیگر یعنی ۱۵ دلار در دسترس کاربران سوییچ قرار بگیرد.

برای آشنایی بیشتر با بازی می‌توانید در ادامه نگاهی به تریلر آن بیاندازید و روند بازی آن را مشاهده کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده