// جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

بازی Bleed با انتشار تریلری برای سوییچ تایید شد

کمپانی Digerati Distribution با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی پلتفرمر و ساید اسکرولینگ Bleed به زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

اگر از طرفداران بازی محبوب و مستقل Bleed هستید و همیشه تمایل داشتید که آن را روی کنسول دستی خود تجربه کنید، اخبار بازی امروز می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. استودیو بوتدیسک روولوشن (Bootdisk Revolution) و کمپانی دیجراتی دیستربیوشن (Digerati Distribution) اعلام کردند که بازی Bleed برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود و نکته جالب توجه این است که بازی به‌زودی به دست کاربران می‌رسد.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Bleed به گوشتان می‌خورد باید بدانید این بازی در سبک ساید‌ اسکرولینگ و پلتفرمر طراحی شده است. بازی شما را در نقش کاراکتری به نام Wryn رها می‌کند و هدف شما این است که هیروی خود را به یکی از بزرگ‌ترین قهرمانان بازی‌های ویدیویی تبدیل کنید. برای اینکه بتوانید کاراکتر خود را به هدف‌اش برسانید باید هفت مرحله مختلف را که شامل باس‌ها، دشمنان و آیتم‌های گوناگون می‌شود، پشت سر بگذارید.

از محتویات نسخه نینتندو سوییچ بازی Bleed می‌توان به قابلیت تجربه بازی در حالت همکاری چندنفره (Co-op) به واسطه جوی‌کان‌های آن اشاره کرد. هنوز اطلاعات دیگری از ویژگی‌های نسخه سوییچ این بازی منتشر نشده است.

سازندگان به مناسبت پورت کردن بازی Bleed روی سوییچ تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کردند که روند بازی را روی نینتندو سوییچ نشان می‌دهد. همانند همیشه می‌توانید ویدیوی جدید را در انتهای مطلب تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

بازی Bleed هفته آینده در تاریخ ۲۳ آذرماه (۱۴ دسامبر)‌ در دسترس کاربران سوییچ قرار می‌گیرد. بازی مذکور پیش‌تر برای پلتفرم‌های ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4، ویندوز، ایکس باکس 360 و لینوکس منتشر شده است.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده