// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2 منتشر شد

استودیو Bungie با انتشار تریلری، اولین اکسپنشن بازی Destiny 2 یعنی Curse of Osiris را برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 و کامپیوتر منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو بانجی (Bungie) اولین بسته گسترش دهنده بازی Destiny 2 را با نام Curse of Osiris در دسترس قرار داد. به مناسبت انتشار Expansion جدید، سازندگان تریلری از بازی منتشر کردند که محتوای آن همچون مراحل Cruicble، سلاح‌ها، زره‌ها و Strikeهای جدید را نشان می‌دهد.

همچنین در ویدیوی تازه منتشر شده می‌توانیم به Raid Lair جدید یعنی Eater of Worlds نگاهی بیندازیم. شاید Raid Lair جدید نسبت به Raid پیشین بازی یعنی Leviathan طولانی‌تر نباشد، اما محتوای تازه‌ای همچون معما‌ها و غیره در خود جای داده است که به نقل از سازندگان این موضوع می‌تواند چالش‌برانگیز محسوب شود. همینطور باس‌ جدیدی نیز ضمیمه این محتوا شده است که می‌تواند کاربران را سرگرم کند.

محتوای Curse of Osiris در مهرماه گذشته معرفی شد و قرار است داستان یکی از گاردین‌های بدنام یعنی Osiris را روایت کند. وقایع داستان از جایی شروع می‌شود که دروازه‌های عطارد به واسطه موجود Vex گشوده می‌شود.

اکسپنشن Curse of Osiris امروز ۱۴ آذرماه (۵ دسامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد و هم‌اکنون کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار آن را خریداری کنند. اگر از طرفداران پروپاقرص این بازی هستید و قصد خریداری تمامی محتویات این بازی را در آینده دارید می‌توانید با خریداری کردن Expansion Pass با قیمت ۳۴.۹۹ دلار محتوای شماره ۱ را از آن خود کنید و محتوای بعدی آن را نیز پیش‌خرید کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه محتوای Curse of Osiris بازی Destiny 2 را مشاهده کنید و همچنین در تریلری دیگر نگاهی به تجهیزات بازیکنان در این محتوا بیندازید.

| |

بازی Destiny 2 در زومجی نمره ۸ را دریافت کرد در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

شاید بازی Destiny 2 از داستان آن‌چنانی برخوردار نیست که کاربران را درگیر کند، اما با داشتن محیط‌های انبوه می‌تواند ساعت‌ها کاربران را به دنیایی پر از هیجان دعوت کند. از ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توان به موسیقی و صداگذاری آن اشاره کرد که با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ طولانی در بخش حریف‌یابی برای ملحق شدن به بخش چندنفره می‌تواند از نقاط ضعف این بازی به‌شمار رود که احتمال می‌رود بانجی در آینده ایرادات این بخش را برطرف کند.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده