// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۱

نسخه بتا بازی Monster Hunter: World به زودی منتشر می‌شود

کمپانی Capcom با انتشار پستی در وبلاگ خود، تاریخ دقیق انتشار نسخه بتا بازی Monster Hunter: World را مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom) اعلام کرد که نسخه بتای بازی Monster Hunter: World شنبه هفته آینده یعنی ۱۸ آذرماه (۹ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرد. کاربران پلی‌ استیشن 4 که اشتراک پلی‌ استیشن پلاس در اختیار دارند می‌توانند آخر هفته میلادی به تجربه این بازی بپردازند.

کاربرانی که تمایل دارند در فاز آزمایشی این بازی شرکت کنند، می‌توانند جمعه دیتای نسخه بتای Monster Hunter: World را که حجم آن ۵.۹ گیگابایت است، دانلود و خود را برای برگزاری فاز آزمایشی آماده کنند.

در وبلاگ کپکام یونیتی، ناشر این بازی اطلاعاتی را از محتوایی که کاربران در این فاز با آن روبه‌رو می‌شوند، منتشر کرد:

نسخه بتای بازی Monster Hunter: World شامل سه ماموریت در دو محیط این بازی می‌شود. در محیط Ancient Forest شما می‌توانید به شکار هیولای Great Jagras بپردازید که تا حدودی موجودی با رفتار دوستانه به شمار می‌رود و برای کاربرانی که خواهان روند آسان‌تر هستند پیشنهاد می‌شود. در آن سو برای کاربرانی که دوست دارند به چالش کشیده شوند هیولای Anjanath در نظر گرفته شده است. موجود یاد شده را می‌توانید در محیط دوم یعنی Wildspire Waste پیدا کنید و آن را از پای در بیاورید.

ماموریت یاد شده را می‌توانید به صورت تک‌نفره یا اینکه با تشکیل تیمی سه‌نفره تجربه کنید. تعداد ۱۴ سلاح مختلف در نسخه بتای این بازی گنجانده شده است که در کنار اتاق تمرین جدید دیده می‌شود. کپکام گفته است کاربرانی که در نسخه آزمایشی این بازی حضور پیدا کنند و ماموریت‌های آن را به پایان برسانند به آنها «آیتم‌های ارزشمندی» تعلق می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر از نسخه بتای این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) برای کنسول‌های ایکس باکس وان و PS4 منتشر می‌شود و در تاریخ نامشخصی از سال آینده میلادی به دست کاربران پی سی خواهد رسید.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید در ادامه گیم پلی آن با حضور یکی از موجودات بازی را تماشا کنید.

 |  | 

برای اطلاع از خبر‌ها و تماشا کردن تریلر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی Monster World: Capcom در زومجی مراجعه کنید.


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده