نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید بازی Shadow of The Colossus چشم اندازهای عظیم آن را نشان می‌دهد

در جدیدترین ویدیوی منتشر شده از بازی Shadow of The Colossus، طراحان بازی از روند ساخت و طراحی محیط‌های عظیم و همچنین سیستم جدید فیزیک آن می‌گویند.

کمپانی سونی امروز ویدیوی جدیدی را از نسخه‌ی بازسازی شده‌ی بازی محبوب Shadow of the Colossus منتشر کرد.

این ویدیو جذابیت‌های بصری خارق‌العاده‌ی بازی را نشان می‌دهد و در عین حال نیز صحبت‌های کارگردان هنری بازی یعنی مارک ساکلتون از استودیوی Bluepoint Games را به همراه دارد. او به همراه مارکو ثراش، موسس این استودیو و پیتر دالتون، کارگردان فنی این بازی به شرح ویژگی‌ها پرداخته و از چگونگی بهبود گرافیک بازی می‌گوید.

این ویدیو در واقع نخستین لحظات شروع بازی را نشان می‌دهد و تماشای آن برای همه‌ی طرفداران بازی توصیه می‌شود تا خاطرات قدیمی‌شان را از لحظات استثنایی آغاز بازی زنده کنند.

در ویدیو می‌شنویم که محیط‌های بازی همگی از نو طراحی شده و سازندگان محیط‌های بازی اصلی را صرفا به‌عنوان یک منبع در نظر گرفته و تمامی اجزا را مجددا طراحی کرده و روی آن چیده‌اند. (این کار به خاطر استاندارد بودن ابعاد و وفاداری به اثر اصلی انجام شده است) آن‌ها همچنین درباره‌ی تلاش‌هایشان در خلق محیط‌ها و چشم‌انداز‌های عظیمی که در بازی اصلی وجود داشته و در این نسخه بازسازی شده‌اند می‌گویند.

انیمیشن‌های بازی به طور کلی از اول طراحی شده‌اند و بسیاری از جزییاتی که حتی در بازی نخست نیز وجود نداشته‌اند به بازی اضافه شده‌اند. این نسخه حتی چیزهایی را اضافه کرده که از لحاظ فنی در سال ۲۰۰۵ درون بازی قابل اجرا نبودند.

بازی همچنین از یک سیستم فیزیک کاملا جدید بهره می‌برد که مواردی مانند شنل قهرمان بازی (وندر) و همچنین دم اسب او را بسیار طبیعی‌تر از گذشته به نمایش در می‌آورند.

شما می‌توانید این ویدیوی زیبا را در ادامه تماشا کنید و خاطراتتان را مجددا به یاد آورید.

نسخه‌ی ریمستر شده‌ی Shadow of The Colossus در تاریخ ۶ فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ (۱۷ بهمن سال ۹۶) برای پلتفرم پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود.

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده