// یکشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی موبایل Sky Gamblers: Infinite Jets برای آیفون و آیپد منتشر شد

بازی هواپیمایی و جنگی Sky Gamblers: Infinite Jets با انتشار تریلری برای کاربران سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفت.

استود‌یو Atipycal Games که بازی‌های شبیه‌ساز هواپیمایی زیادی را برای طرفداران این سبک به ارمغان آورده است، حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل، آن‌ها نسخه جدیدی از مجموعه Sky Gamblers را با نام بازی Sky Gamblers: Infinite Jets منتشر کردند.

نسخه پیشین این مجموعه شامل هواپیما‌های جنگ جهانی دوم می‌شد که حال سازندگان قصد دارند با نسخه جدید، هواپیما‌های مدرنی را در دسترس کاربران قرار دهند. مناطق بازی به طور دقیق از مکان‌های واقعی طراحی شده است که پرواز از روی آنها می‌تواند تجربه لذت‌بخشی را برای کاربران به ارمغان آورد.

 سازندگان ضمن عرضه این بازی، تریلری نیز از آن منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توانید آن را تماشا کنید. تریلر منتشر شده ویژگی‌های این بازی را به نمایش قرار می‌دهد که شامل بیش از یک‌صد نوع جنگنده می‌شود که با توجه به نسخه قبلی شاهد بهبود‌هایی در این بخش بودیم. از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به قابلیت ارتقا هواپیما هم از نوع سلاح‌ و هم دفاعی اشاره کرد که در کنار بهبود‌های دیگری به چشم می‌خورد.

بازی Sky Gamblers: Infinite Jets شامل هر دو بخش تک‌نفره و چند نفره می‌شود که در آنها شاهد حالت‌هایی چون Team Deathmatch و بازیکن در مقابل محیط (PvE) هستیم و برای کاربرانی که ترجیح می‌دهند بخش داستانی و تک‌نفره را تجربه کنند، حالت کمپین تک‌نفره برای آنها در نظر گرفته شده است.

بازی Sky Gamblers: Infinite Jets با قیمت ۴.۹۹ دلار برای کاربران آیفون و آیپد در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا کنید و خود را با محتوای آن آشنا کنید. در انتها مطلب نیز لینک فروشگاه بازی نیز تعبیه شده است که می‌توانید با مراجعه به آن برای خریداری کردن اقدام کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

دانلود بازی Sky Gamblers: Infinite Jets


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده