// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر گیم پلی بازی Sea Of Thieves با محوریت ویژگی های جدید آن

استودیو Rare با انتشار تریلر گیم پلی جدیدی از بازی Sea Of Thieves، ویژگی‌ها و امکانات تازه افزوده شده به گیم‌پلی بازی و همچنین گرافیک هنری و تکنیکی بازی در حالت 4K را به نمایش گذاشت.

استودیو Rare روز گذشته تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Sea Of Thieves روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس در حالت 4K منتشر کرد که گرافیک هنری و تکنیکی بازی را به نمایش می‌گذارد.

تریلر منتشر شده، بازی را در مرحله آلفا نشان می‌دهد و محتوای جدیدی به گیم‌پلی بازی نسبت به تریلر‌های قبلی اضافه شده است که آن را به نمایش می‌گذارد. صفحه منوی بازی نیز با ویژگی‌های جدیدی همراه شده است و همانند تریلر‌های قبلی، محیط بسیار بزرگ همراه با چالش‌های فراوان، گرافیک زیبا، جلوه‌های بصری و طراحی هنری بازی را به نمایش می‌گذارد. البته این تریلر روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس و با رزولوشن 4K واقعی اجرا شده است.

همانطور که می‌دانید طبق اعلام مایکروسافت، بازی Sea Of Thieves اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین سازندگان بازی Sea Of Thieves اعلام کرده‌اند که بازی روی کنسول ایکس باکس وان ایکس نیز بهینه‌سازی شده است تا از تمامی قدرت سخت‌افزاری این کنسول بهره‌مند شود. در ادامه، شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی این بازی را، البته با رزولوشن Full HD تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده