نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰

تماشا کنید: ویدیو زمان عرضه Bloodborne شما را به گریه خواهد انداخت

سرانجام زمان آن فرا رسید. درحالی که تنها ده روز دیگر به عرضه‌ی بازی موردانتظار Bloodborne باقی مانده، شعبه‌ی ژاپن بخش سرگرمی‌های سونی با انتشار ویدیو زمان عرضه بازی انتظار را برای تجربه‌ی این اثر سخت‌تر و سخت‌تر کرده است. با زومجی همراه باشید.
ویدیو زمان عرضه بازی Bloodborne قسمت‌هایی از بخش داستانی و گیم‌پلی فوق‌العاده سخت آن را نشان می‌دهد. ظاهرا و باتوجه به نام بازی، «خون» یکی از مهم‌ترین ارکان بازی است که ارتباط زیادی با وقایع بخش داستانی دارد. در ادامه‌ی ویدیو، می‌توانید قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی که تا به حال به معرض نمایش گذاشته نشده بودند را تماشا کنید. باتوجه به این ویدیو و چیزهایی که تا امروز از بازی Bloodborne تماشا کردیم، گیم‌پلی بازی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. جدا از سلاح‌های وسوسه برانگیز بازی، می‌توانیم مشاهده کنیم مبارزات آن حتی نسبت به نسخه‌های قبلی سری Soul سخت‌تر شده و به هیچ بازیکن تازه‌واردی رحم نمی‌کند. طرفداران بازی Bloodborne با تماشای این ویدیو، قطعا حسرت این را می‌خورند که چرا همین حالا بر روی کنسول خود در حال تجربه‌ی این بازی و تماشای اتمسفر زیبای آن نیستند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

وسعت و پیچیدگی لازم در بازی‌هایی مانند Bloodborne یکی از ارکان اصلی ‌آن‌ها است و براساس صحبت‌های تهیه‌کننده این بازی، دنیای Bloodborne هم بسیار وسیع و پیچیده است. ماساکی یاماگیوا، تهیه‌کننده بازی Bloodborne در رابطه با دنیای این بازی گفت:
دنیای یارنام (شهری که وقایع بازی در آن اتفاق می‌افتد) بسیار وسیع و پیچیده است و راه‌های مخفی ومیانبرهای زیادی برای شما درنظر گرفته شده است.
بنابراین اگر از طرفداران سری Soul باشید، مطمئنا از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شده‌اید. یکی از اعتیادآور ترین خصوصیات سری Soul وسعت دنیای آن و کاوش در گوشه و کنار دنیای آن بود. شاید برخی اوقات مثل من راه مخفی‌ را در پیش می‌گرفتید و در انتها از کرده‌ی خود پشیمان می‌شدید، اما همین خصوصیت تجربه‌ی سری Soul را برای طرفداران آن شگفت‌انگیز کرده بود. حال Bloodborne هم از این قاعده پیروی می‌کند و بازیکنان می‌توانند در دنیای وسیع این بازی به جستجو و یافتن آیتم، راه، ماموریت یا سلاح‌های مخفی مشغول شوند. Bloodborne خالق Bloodborne، هیدتاکی میازاکی یکی از بزرگترین بازی‌سازان صنعت سرگرمی است. وی خالق بازی‌هایی مانند Demon’s Souls و Dark Souls است و از زمان پایان یافتن مراحل ساخت قسمت اول Dark Soul’s، کار ساخت Bloodborne را آغاز کرد. در حالی که From Software کار تولید این عنوان را برعهده دارد، اما استودیوی ژاپن سونی نیز در ساخت و توسعه‌ی این عنوان با استودیو اصلی همکاری‌ می کند. این همکاری بزرگ می‌تواند نتایج به مراتب قابل قبول‌تری را برای هواداران در پی داشته باشد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش Bloodborne را هم از طریق وبسایت زومجی مطالعه کنید. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده