// چهار شنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۵

تماشا کنید: اولین تریلر بازی فضایی Adrift

بازی متفاوت و اسرارآمیز Adrift، عنوانی بود که شاید توجه افراد خاصی را در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی به خود جلب کرد. در ادامه‌ می‌توانید ویدیوی معرفی این بازی را از زومجی مشاهده کنید.

یکی از ایده‌هایی که خیلی انتظارش را می‌کشیدیم تا بالاخره راهی به سوی رسانه‌ی تعاملی باز کند، در جریان همایش جوایز بازی‌های ویدیویی، در نهایت به نوعی به حقیقت پیوست. مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی که از کسل‌کنندگی کم و کسر نداشت هر از گاهی با هیجان‌های زودگذری شکسته می‌شد، و عنوان اول شخصِ فضاییِ تلاش-برای-بقای آقای «آدام اورث» با نام زیبا و شاعرانه‌ی Adrift  به یکی از این هیجان‌های بیادماندنی تبدیل شد. این دموی گیم‌پلی کوتاه که توسط موتور قدرتمند و جوان «آنریل‌انجین4» جان گرفته، با اینکه به سرعت تمام می‌شود، اما ایده‌ی خیلی خوبی از ماهیت بازی دست بازی‌کننده می‌دهد. حتما می‌پرسید آن ایده چیست؟ برای صرفه‌جویی در وقت پیشنهاد می‌کنم فیلم Gravity، برنده‌ی اسکار بهترین فیلم 2013، را تماشا کنید، تا کاملا متوجه شوید اله‌مان‌های بقا در فضایی واقع‌گرایانه و به دور از عناصر علمی‌تخیلی جان‌مایه‌ی بازی را تشکیل داده است.

این عنوان زیبا و منحصر‌به‌فرد در تابستان 2015 برای ایکس باکس‌وان، پلی‌استیشن4 و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. از همین الان برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر از این بازی لحظه‌شماری می‌کنیم.

منبع gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده