// سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر هنگام عرضه نسخه پی سی بازی Destiny 2 منتشر شد

استودیو Bungie با انتشار تریلر هنگام عرضه نسخه پی سی بازی Destiny 2، زمان پری-لود محتوای این بازی را نیز مشخص کرد.

نسخه پی سی بازی Destiny 2 به‌زودی منتشر می‌شود. استودیو بانجی (Bungie) قرار است در تاریخ ۲ آبان ماه (۲۴ اکتبر) بازی شوتر و آنلاین خود را برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار دهد و حال در جریان اخبار بازی شاهد انتشار لانچ تریلر آن هستیم. همچنین سازندگان زمان پری-لود (دانلود محتوای بازی قبل از عرضه) این بازی را نیز برای پی سی مشخص کردند.

تمامی صحنه‌های تریلر منتشر شده از روند این بازی از روی نسخه پی سی ضبط شده است. بازی مذکور از رزولوشن 4K و نرخ فریم نا‌محدود و امکان شخصی‌سازی کلید‌های کیبورد برای کنترل بازی، پشتیبانی می‌کند. همچنین کاربران پی سی می‌توانند میدان دید خود را با ۳ نمایشگر افزایش دهند. تنظیمات زیادی در نسخه پی سی این بازی جای گرفته است که اینجا می‌توانید از آنها با خبر شوید.

نسخه پی سی بازی Destiny 2 در روز سه‌شنبه ۲ آبان ماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران منتشر می‌شود و کاربران می‌توانند آن را به طور انحصاری از پلتفرم کمپانی بلیزارد یعنی Battle.net تهیه کنند. قابل توجه است که برای اولین بار است که شاهد بازی‌ای در این پلتفرم هستیم که به دست کمپانی بلیزارد توسعه نیافته است.

استودیو بانجی در توییتر رسمی خود اعلام کرد که کاربران پی سی می‌توانند بازی Destiny 2 را فردا یعنی ۲۶ مهر ماه (۱۸ اکتبر) پری-لود کنند. این امر می‌تواند برای کاربران خوش‌آیند باشد از آنجا که پس از فعال شدن سرور‌ها بلافاصله کاربران می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.

در ادامه می‌توانید تریلر هنگام عرضه نسخه پی سی بازی Destiny 2 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

در صفحه اختصاصی بازی Destiny 2 در زومجی می‌توانید از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین این بازی را مشاهده کنید و همچنین نگاهی به بخش آموزش این بازی بیاندازید و خود را آماده تجربه این بازی کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده