// چهار شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۵

GDC 2015: ویدئوی گیم‌پلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt

در جریان برگزاری همایش توسعه‌دهندگان بازی ۲۰۱۵، ویدئویی جدید از گیم‌پلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد که در ادامه می‌توانید آن را از طریق زومجی مشاهده و دانلود کنید.
هنگام پخش این ویدئو، دامین مونیر، طراح بازی از استودیوی سی‌دی پروجکت رد صحبت‌هایی را ارائه می‌دهد. شما در این ویدئو شاهد هستید که گرالت در جنگلی زیبا در حال حرکت است و طلوع خورشید زیبایی این منظره را دو چندان کرده است. لازم به ذکر است که گیم‌پلی این ویدئو بر روی کنسول اندوریدی Shield انویدیا اجرا می‌شود. قبل از این که مونیر صحبت‌های زیر را اعلام کند، تمامی حضار با تشویق‌های خود جذابیت خاصی را به وجود آوردند:
بازی بر روی بالاترین تنظیمات گرافیکی قرار ندارد. ما می‌خواهیم شما این قابلیت را زمانی که بازی را خریداری کردید، مشاهده کنید. ما می‌خواهیم زمانی که شما بازی را دیدید، سراسر چهره‌تان حالت تعجب به خود گیرد.
دنیای وسیع بازی به همراه تعدادی گرگ خطرناک در این ویدئو، صحنه‌های زیبایی را خلق کرده‌ است. در ادامه‌ی ویدئو گرالت با استفاده‌ از توانایی ارتقاع یافته‌ی خود، تیرهایی را که به سمتش روانه می‌شود را دفع می‌کند. مونیر در مورد عدم وجود کوچکترین افت فریمی در استریم کردن بازی از کنسول اندرویدی Shield سخن می‌گوید. گرالت، شخصیت محبوب بازی، بازگشته است تا داستان‌های جذاب و ماجراجویی‌های باورنکردنی را رقم بزند. داستان بازی بر اساس تصمیمات بازیکنان پیش می‌رود و پر از اتفاقات و وقایع غیر منتظره و باورنکردنی است که باعث می‌شود شخصیت‌هایی را که در طی بازی با آن‌ها روبرو می‌شوید هرگز از یاد نبرده و همین امر جاه طلبی و انگیزه شما را برای ادامه بازی افزایش می‌دهد. سیستم مبارزات منحصر به فرد، از ترکیب بصری و طیف گسترده‌ای از عناصر تاکتیکی بهره می‌برد و با بیشترین مبارزات در طول یک بازی، توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند. گیاهان و جانوران موجود در بازی طوری طراحی شده‌اند که نسبت به حوادث مختلف اطراف‌شان واکنش نشان می‌دهند. بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۵ (۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

دانلود با کیفیت 720p  |  دانلود با کیفیت 360p

آیا از ویدئوی منتشر شده راضی بوده‌اید؟ بازی‌ نهایی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ما را در جریان نظرات خود قرار دهید. کلیه‌ی اخبار و مقالات GDC 2015 را در آدرس zoomg.ir/topics/gdc-2015 مشاهده کنید. منبع: eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده