// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۸

سه تریلر جدید از بازی Sonic Forces منتشر شد

بازی Sonic Forces، پروژه جدید کمپانی سگا، میزبان سه تریلر جدید شد که گیم پلی آن را به تصویر می‌کشد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا سه تریلر دیگر از بازی جدید مجموعه سونیک، یعنی بازی Sonic Forces منتشر کرد که گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد.

نکته جالب این است که دو تریلر اول با یکدیگر در تضاد هستند؛ طوری که در تریلر اول شاهد گیم‌پلی قدیمی سونیک در محیط پارک-مانند آن هستیم، در حالی که در آن‌سو کاراکتری شخصی‌سازی‌شده را در دنیای پرهرج‌ومرج بازی می‌بینیم که با گیم‌پلی متفاوتی نسبت به نسخه قدیمی در ویدیو حاضر می‌شود. سومین ویدیو در واقع تریلر نیست و سازندگان آن را با محوریت موسیقی متن یکی از مراحل این بازی منتشر کرده‌اند که در آن موسیقی متن مرحله Park Avenue را می‌شنویم.

قابلیت شخصی‌سازی کاراکتر در بازی‌ سونیک فورسز در انجمن‌ها با بازخوردهای مختلفی همراه شده است؛ طوری که برخی از آن به‌عنوان یک ویژگی خوب و بعضی به‌عنوان یک ویژگی نامناسب یاد می‌کنند. برخی بر این باور هستند که سونیک باید اصالت خود را نگه دارد؛ در حالی که برخی دیگر به این مطلب اشاره می‌کنند که قابلیت شخصی‌سازی همانند بازی‌های دیگر می‌تواند روند بازی را لذت‌بخش کند.

در ویدیو‌های دیگر می‌توانید تریلر شخصیت‌های منفی، ویدیوی گیم‌پلی ۲۰ دقیقه‌ای از هر دو بازی Sonic Forces و Sonic Mania و تریلر E3 2017 را در زومجی تماشا کنید.

اخیرا سگا اعلام کرده است که بازی Sonic Forces در تاریخ ۱۶ آبان‌ماه (۷ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، و سوییچ عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر‌های جدید را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

تریلر گیم پلی کلاسیک بازی Sonic Forces

| |

تریلر گیم پلی کاراکتر شخصی سازی شده بازی ‌Sonic Forces

| |

موسیقی متن مرحله Park Avenue بازی Sonic Forces

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده