// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

بازی Don't Starve Together: Console Edition برای ایکس باکس وان پورت می‌شود

استودیو Klei Entertainment تاریخ انتشار نسخه ایکس‌باکس وان بازی Don't Starve Together: Console Edition را مشخص کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کلِی (Klei Entertainment) تاریخ انتشار بازی Don't Starve Together: Console Edition را برای کنسول ایکس باکس وان مشخص کرد. بازی مذکور قرار است در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) به کنسول یاد شده راه پیدا کند.

به نقل از فروشگاه مایکروسافت، این بازی حالت‌بقا قرار است به همراه بسته الحاقی چند نفره خود چهارشنبه هفته جاری به کنسول ایکس‌باکس وان راه پیدا کند. بازی مذکور هم‌اکنون با قیمت ۱۱.۹۹ دلار برای پیش‌خرید در دسترس کاربران است. نسخه کنسولی بازی Don't Starve Together پیش‌تر فقط برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود.

بازی Don’t Starve Together، شما را در دنیایی خیالی که سراسر آن را موجودات عجیب و غریب فرا گرفته است، رها می‌‌کند که در آن به جستجوی منابع بپردازید. بازی شما را مجبور می‌کند که در دنیای وحشی این بازی با استفاده از منابع جمع شده به ساخت سرپناه بپردازید تا بتوانید جان سالم به در‌ببرید. در این بازی کاربران می‌توانند به واسطه‌ بخش چند نفره با همکاری دوستانشان در دنیایی غریب، بازی را پیش ببرند.

برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید در ادامه تریلر روز انتشار آن را تماشا کنید  در حالی که نگاهی به روند بازی آن می اندازید، نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده