// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۸

بسته الحاقی Aberration بازی Ark: Survival Evolved معرفی شد

استودیو Wildcard با انتشار تریلری از بازی Ark: Survival Evolved، بسته الحاقی جدید این بازی را با نام Aberration معرفی کرد.

دو سال پس از آغاز فاز Early Access بازی Ark: Survival Evolved، بالاخره نسخه اصلی آن در هفته گذشته برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شد. حال در میان جدیدترین اخبار بازی استودیو وایلد‌کارد (Wildcard) از بسته الحاقی بعدی این بازی رونمایی کرد که گویا ‌در آینده‌ای بسیار نزدیک در دسترس طرفداران قرار می‌گیرد.

سازندگان در جریان نمایشگاه PAX West بسته الحاقی Aberration را معرفی کردند و اعلام شد که این DLC جدید در اکتبر سال جاری میلادی (مهر یا آبان‌ماه) برای تمامی پلتفرم‌ها منتشر می‌شود. به نقل از سازندگان، وقایع این محتوا در دنیایی رخ می‌دهد که اتمسفر داخلی آن پراکنده شده است و این امر باعث شده است که دنیای این بازی به سمومی آغشته شود که نتیجه آن، خلق شدن موجودات و آیتم‌های جدید است. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلر این DLC را نیز منتشر کردند که محتوای آن را به نمایش می‌گذارد.

کاربرانی که پیش‌تر نسخه Explorer’s Edition بازی Ark: Survival Evolved را خریداری کرده‌اند، می‌توانند بدون پرداخت هیچ‌ هزینه‌ای بسته الحاقی جدید را دانلود و از آن خود کنند. اما کاربرانی که نسخه ویژه این بازی را در اختیار ندارند، می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار محتوای Aberration را خریداری کنند. همچنین دارندگان نسخه Explorer’s Edition از مزایای دیگری در این بازی بهره‌ می‌برند که شامل آیتم‌های ظاهری با حال‌و‌هوای بسته الحاقی Aberration می‌شود. این آیتم‌ها شامل کلاه‌خود و شمشیر است.

DLC یاد شده دومین محتوای پولی بازی Ark: Survival Evolved به شمار می‌رود. محتوای پیشین این بازی یعنی Scorched Earth با حال‌و‌هوای دنیای صحرایی، سال گذشته به این بازی اضافه شد. همان‌طور که در بالا اشاره شد، محتوای تازه موجودات جدیدی را به این بازی اضافه می‌کند که در کنار ۵۰ آیتم جدید دیده می‌شود. همین‌طور چالش‌های جدیدی نیز همانند Nameless به این بازی اضافه می‌شود که به گفته سازندگان دارای هیولاهای شکست‌ناپذیر و جان‌سخت است که برای شکست دادن آنها باید از قدرت بسیار بالایی برخوردار باشید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی Aberration بازی Ark: Survival Evolved را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلری‌های پیشین بازی Ark: Survival Evolved می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده