// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

بازی High Hell با انتشار تریلری معرفی شد

کمپانی Devolver Digital با همکاری سازنده Heavy Bullets پروژه جدید خود یعنی بازی High Hell را با انتشار تریلری معرفی کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) جدیدترین پروژه خود را که در سبک شوتر‌ اول-شخص طراحی شده است، با نام بازی High Hell معرفی کرد.

کمپانی مذکور با همکاری تری ولمان، سازنده بازی Heavy Bullets، و دزوان، آهنگساز بازی Enter the Gungeon و بازی Gang Beasts، توسعه بازی High Hell را آغاز کرده است و گویا با اینکه این اثر تازه معرفی شده است به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. گفتنی است که تاریخ دقیق انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است، اما سازندگان در حساب کاربری توییتر خود با انتشار پستی اعلام کردند که در آینده‌ای بسیار نزدیک بازی High Hell منتشر خواهد شد.

از High Hell می‌توان به‌عنوان نسخه شوتر اول-شخص بازی Hotline Miami یاد کرد که کاربران را در دنیایی رنگارنگ رها می‌کند تا با استفاده از سلاح‌هایشان به مخفیگاه مجرمان هجوم ببرند و آنها را از کا‌ر‌های پلیدشان باز دارند.

کاراکتر شما با داشتن قدرت‌های ویژه خود می‌رود که عدالت را در دنیای خود پایدار نگه دارد و مجموعه‌ای از ماموریت‌‌ها و چالش‌ها را پشت سر بگذارد. برای رسیدن به هدف خود باید موجودات این دنیا را که شستشوی مغزی شده‌اند، نابود کنید و در کل یک هرج‌و‌مرج اساسی در دنیای تبهکاران به راه بیندازید.

بازی High Hell قرار است از طریق پلتفرم استیم و GOG در دسترس کاربران کامپیوتر قرار بگیرد. البته سازندگان هنوز به قیمت این بازی اشاره‌ای نکرده‌اند. ضمن معرفی این بازی، سازندگان تریلری نیز از آن منتشر کردند که گیم‌پلی دیوانه‌وار این بازی را به نمایش می‌گذارد. همچنین در خبر‌های دیگر مربوط به پروژه‌های کمپانی دیوالور می‌توانید نگاهی به بازی Pikuniku بیندازید که چندی پیش با انتشار تریلری معرفی شد و کاربران را با سبک معمایی و کاوش-محور آن آشنا کرد.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده