نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۸

تریلر گیم پلی بازی Forza Motorsport 7 با محوریت پورشه 911 GT2 RS

در رویداد گیم‌استاپ در شهر لاس‌وگاس، مایکروسافت و استودیو Turn 10 ویدیویی از گیم پلی بازی Forza Motorsport 7 روی کنسول ایکس باکس وان ایکس به نمایش گذاشتند.

ویدیوی جدیدی از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport 7 در یکی از پیست‌های شهر دبی و با محوریت خودروی روی جلد بازی، یعنی اتومبیل پورشه GT2 RS 911 منتشر شده است. در این تریلر، ماشین سواری بهتری نسبت به ویدیوی قبل که در ماه جولای منتشر شد می‌بینیم.

پیش از این شنیده بودیم که ساختار سنگی پیست با الهام از مجموعه جنگ ستارگان ساخته شده است و جالب است بدانید این‌طور که به نظر می‌رسد پیست دبی بازی شبیه به لوکیشن Tatooine از مجموعه جنگ ستارگان است.

این ویدیو از گیم‌پلی بازی، روی کنسول ایکس باکس وان ایکس ضبط شده است. البته از آنجایی که این ویدیو از طریق برنامه توییچ ضبط شده است، دارای کیفیت 4K نیست و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه نیز اجرا نمی‌شود.

پیش از این نیز مایکروسافت مشخصات سیستم مورد نیاز برای اجرای نسخه پی سی بازی Forza Motorsport 7 را منتشر کرد و در جریان نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۷ بود که تریلری از این بازی منتشر شد. مدتی پیش نیز استودیو ترن 10 خبر از حضور خودروهای کلاسیک در بازی Forza Motorsport 7 داد.

بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ ۱۱ مهرماه (سه اکتبر) برای پی سی و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. طبق اعلام مایکروسافت این بازی در روز عرضه کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، یعنی ۱۶ آبان یک بروزرسانی دریافت خواهد کرد.

شما می‌توانید ویدیوی منتشر شده از گیم‌پلی بازی را در زیر مشاهده کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده