// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیو گیم پلی Forza Motorsport 7 روی ایکس باکس وان ایکس منتشر شد

اخیرا ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport 7 منتشر شده که گرافیک بازی را روی ایکس‌باکس وان ایکس به تصویر می‌کشد.

اگر از هواداران بازی‌های مسابقه‌ای مخصوصا شبیه‌ساز رانندگی باشید، حتما یکی از نسخه‌های موتوراسپورت مجموعه Forza را تجربه کرده‌اید. مجموعه‌ای که با وجود نسخه‌ی Horizon، چند سالی است به صورت سالانه یک نسخه‌ی جدید را عرضه می‌کند. در سال جاری میلادی نوبت به موتوراسپورت رسیده تا خودی نشان بدهد.

بازی Forza Motorsport 7 قصد دارد متفاوت‌تر از همیشه پا به دنیای سرگرمی بگذارد و از آن‌جایی که عرضه‌ی این بازی با کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس، در یک سال قرار دارد، مایکروسافت مانوور زیادی روی گرافیک و گیم‌پلی این بازی روی کنسول قدرتمند خود داده است. در همین راستا اخیرا ویدویی جدید از گیم‌پلی بازی Forza Motorsport 7 منتشر شده که در جریان آن گرافیک بازی را روی ایکس‌باکس وان ایکس مشاهده خواهیم کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شاهد یک مسابقه با اتومبیل Porsche 911 GT2 RS در پیست دوبی هستیم. اولین موردی که در این ویدیو به چشم می‌خورد، طراحی‌ها و نورپردازی‌های عالی و با کیفیت بازی در رزولوشن 4K است و از طرفی نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه بازی سبب شده تا آن را واقع‌گرایانه‌تر از گذشته تجربه کنید. در طول مسابقه شاهد عوض شدن دوربین هستیم تا نماهای مختلف به مخاطب نشان داده شود. در نمایش داخل اتومبیل جزئیات داخل اتومبیل به خوبی طراحی شده است.

بازی Forza Motorsport 7 در تاریخ ۱۱ مهر (سه اکتبر) روی ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده