نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

تریلر جدیدی از بخش چندنفره بازی Destiny 2 منتشر شد

استودیو بانجی تریلر جدیدی از حالت رقابتی بخش چندنفره بازی Destiny 2 منتشر کرد.

امروز استودیو بانجی تریلر جدیدی از حالت رقابتی 4v4 بخش چندنفره بازی مورد انتظار Destiny 2 منتشر کرد. بر اساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، در این تریلر توانایی‌های مختلف گاردین‌ها، محیط نقشه‌های بازی و سلاح‌های جدید این بازی به نمایش گذاشته شده است. بازی Destiny 2 دارای سه کلاس Hunter ،Titan و Warlock است که بازیکنان با انتخاب هرکدام می‌توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند. لرد شکس، راوی تریلر بازی، درباره این بخش جذاب می‌گوید:

شما برای فتح کردن و نابود کردن دشمنان، وارد یک نبرد سهمگین خواهید شد... از رقابت پا پس نکشید. به دشمنان خود نشان بدهید که چه مبارز قدرتمندی هستید.

چندی پیش بانجی اعلام کرده بود که بخش چندنفره بازی Destiny 2 دستخوش تغییراتی خواهد شد. یکی از این تغییرات در حالت رقابتی «چهار در برابر چهار» اعمال شده است و تمرکز این حالت بیشتر روی رقابت بین تیم‌های کوچک‌تر است. لوک اسمیت، کارگردان بازی Destiny 2، گفته بود این تغییرات به دلیل بازنگری اصولی این استودیو نسبت به بخش چندنفره این بازی بوده است. شما می‌توانید این تریلر را در پایین تماشا کنید:

| |

بازی Destiny 2 در روز ۱۵ شهریور برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان و در روز ۲ آبان امسال برای پی سی منتشر خواهد شد. شرکت سونی نیز از کنترلر جدید کنسول پلی‌استیشن 4 با طرح بازی Destiny 2 رونمایی کرده است که در روز انتشار این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده