// چهار شنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

اولین تریلر گیم پلی بازی NBA 2K18 منتشر شد

کمپانی توکی گیمز با انتشار یک تریلر، گیم‌پلی بازی NBA 2K18 را به نمایش گذاشت.

زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی NBA 2K18 باقی‌نمانده و تا به امروز ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر نشده بود. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی توکی گیمز، ناشر بازی،‌ با انتشار یک ویدیو، صحنه‌هایی از بازی NBA 2K18 را به تصویر کشید.

در جریان این ویدیو شاهد صحبت‌های تیم سازنده از نحوه‌ی طراحی‌های بازی هستیم. تیم سازنده تلاش‌های بسیاری برای طراحی چهره‌ی بازیکنان انجام داده است و نسبت به سال گذشته، شاهد تغییرات زیادی هستیم. در اینجا آن‌ها دوباره چهره‌ی بازیکنان، خالکوبی روی صورت یا جای زخم آن‌ها را با جزئیات بیشتری طراحی کرده‌اند.

این دقت فقط مختص به چهره‌ی بازیکنان نیست بلکه سازنده‌ی بازی یک تیم ساختمان اصلی NBA فرستاده تا تمامی لباس‌ها و ۲۰۰ کفش مختلف را اسکن کنند. از دیگر بخش‌های بازی NBA 2K18 می‌توان به حالت Prelude اشاره کرد که تیم سازنده از نسخه‌ی پیشین آن را به نسخه‌ی ۲۰۱۸ اضافه کرده است. حالت Prelude به صورت رایگان در تاریخ ۱۷ شهریور (هشت سپتامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید اولین ویدیو گیم‌پلی بازی NBA 2K18 را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

بازی بسکتبال NBA 2K18 در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) برای نینتندو سوییچ، کامپیوتر، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد و با پیش خرید بازی، می‌توانید در تاریخ ۲۴ شهریور (۱۵ سپتامبر) به بازی دسترسی داشته باشید. همچنین جوایز پیش خرید بازی NBA 2K18 به شرح زیر است:

  • ۵۰۰۰ پول مجازی بازی
  • پک ۱۰ هفته‌ای تیم من
  • پک لباس کایری


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده