// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

تریلر جدید بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 شخصیت منفی آن را نشان می‌دهد

تریلر جدیدی از بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر شده که شخصیت منفی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر و استودیو تی تی گیمز (TT Games) تریلر جدیدی از پروژه لگوی خود یعنی بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 منتشر کردند. تریلر جدید، شخصیت منفی این بازی یعنی Kang the Conqueror را به نمایش می‌گذارد که قصد دارد تمامی قهرمانان دنیای مارول را به Cronopolis بیاورد؛ دنیایی که شما به عنوان بازیکن سفر خودتان را در آن شروع می‌کنید. تریلر جدید را می‌توانید در انتهای مطلب تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

سازندگان، بازی مذکور را در اردیبهشت‌ماه گذشته با انتشار تیزری در فیس‌بوک معرفی کردند که در آن شاهد تمامی قهرمانان دنیای مارول بودیم که کاربران در حین بازی با آنها روبه‌رو خواهند شد. هفته گذشته در جریان مراسم D23 Expo مارول اعلام کرد که ظاهر شخصیت‌های این بازی از روی کاراکترهای فیلم Spider-Man: Homecoming طراحی شده است.

بازی LEGO Marvel Super Heroes 2 قرار است در تاریخ ۲۳ آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) عرضه شود و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس قرار گیرد. نسخه نینتندو سوییچ این بازی نیز در دست توسعه قرار دارد، اما تا قبل از تعطیلات سال جاری میلادی منتشر نخواهد شد. نسخه دیلاکس ادیشن این بازی نیز در دسترس خواهد بود که شامل Season Pass این بازی می‌شود. این محتوا به کاربران اجازه می‌دهد که زودتر به بسته Classic Guardians of the Galaxy دست پیدا کنند که در خود، شخصیت‌های یوندو، استاکار اگورد، مارتینکس، چارلی 27 و آلتا اگورد را جای داده است.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده