نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

ویدیوهای گیم پلی جدیدی از بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد

مایکروسافت در جریان کامیک کان 2017 چندین ویدیوی گیم‌پلی جدید از بازی Middle-earth: Shadow of War به نمایش گذاشت.

در جریان یک برنامه زنده در سرویس استریم مایکروسافت (یعنی Mixer) از مهمانی Entertainment Weekly در کامیک کان 2017، این کمپانی چندین ویدیوی گیم‌پلی جدید از بازی Middle-earth: Shadow of War، اثر جدید و جهان باز استودیو مونولیث پروداکشنز به نمایش گذاشت.

در این برنامه، بازی توسط چندین شخص مشهور در زمینه‌های مختلف تجربه می‌شود. میزبان برنامه لری هرب یا همان میجر نلسون ایکس‌باکس و جانینا گاوانکار، صداپیشه شخصیت اصلی بازی Star Wars Battlefront II هستند.

با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان حاضر در این برنامه بازیکنان حرفه‌ای نبودند، شاهد مرگ فراوان آن‌ها در ویدیوها هستیم که البته لطمه‌ای به جریان بازی نمی‌زد؛ چرا که کشته شدن توسط اُرک‌ها یکی از مکانیک‌های بازی است و موجب می‌شود قاتل شما قدرت بیشتری دریافت کند و القاب و درجات بالاتری در ارتش ارک‌ها به دست آورد؛ مکانیکی که بخشی از سیستم گسترش یافته نمسیس محسوب می‌شود.

در این ویدیوها همچنین شاهد انتقام‌گیری بازیکنان از برخی قاتلانشان، گیم‌پلی بخش محاصره، احضار هیولاهای مختلف مانند کاراگور (که می‌توانید به عنوان سواری از آن‌ها استفاده کنید)، آشنایی بیشتر با سیستم مهارت‌های بازی و البته ماموریت داستانی Violent Nature هستیم. البته اگر قصد تماشای این ماموریت را ندارید، ویدیوی چهارم را نگاه نکنید.

بازی Middle-earth: Shadow of War در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۸ مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده