نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی موبایل The Walking Dead: March to War

استودیو دیسراپتر بیم اولین تریلر از گیم‌پلی بازی موبایل The Walking Dead: March to War را منتشر کرد.

بازی اندروید و آیفون The Walking Dead: March to War، ساخته‌ی استودیو دیسراپتر بیم (Disruptor Beam)، برای مدت زمانی طولانی است که در دست تولید قرار دارد و حتی به‌صورت محدود (Soft-Launch) در برخی از کشورها نیز منتشر شده است. امروز برای اولین بار تریلری از گیم‌پلی این بازی منتشر شد که در کنار آن، جلوه‌های بصری زیبای بازی را نمایش می‌دهد. 

اگر تاکنون اطلاعاتی در مورد بازی The Walking Dead: March to War نشنیده‌اید، باید بگوییم که این اثر یک بازی در سبک استراتژی است که به شما امکان ساخت پایگاه در کنار دیگر بازیکن‌ها، جذب نیروهای بازمانده و ارتقا لول آنها در کنار دیگر اعضای پایگاه و مبارزه با جوامع دیگر را خواهد داد. 

برای دانلود تریلر از طریق سایت اپارات اقدام کنید

همان‌طور که در تریلر مشاهده می‌کنید، هر کدام از بازماندگان اسم و توانایی‌های خاص خود را دارند و استودیو دیسراپتر بیم نیز به‌دنبال آن است تا آنها را به شخصیت‌های متمایز (و نه سیاهی لشکر) تبدیل کند تا بازیکن به آنها اهمیت دهد و احساس ناخوشایندی را در زمان مرگشان داشته باشد. در ابتدا شما باید برای زنده ماندن تلاش کنید و پس از آن به جوامع دیگر ملحق شوید که به شما برای مقابله با توده‌های بزرگ‌تر زامبی‌ها کمک خواهد کرد. پس از آن، مکان‌های متفاوت بسیاری مانند پنتاگون، کاخ سفید و ... را برای به‌دست آوردن نشانه‌ها و پاداش‌های بزرگ‌تر جست‌وجو خواهید کرد. البته مراقب باشید؛ چرا که شما تنها کسانی نخواهید بود که به دنبال به‌دست آوردن آنها خواهند بود.

بازی The Walking Dead: March to War به صورت محدود در کشور فیلیپین منتشر شده است و انتظار می‌رود که به‌صورت جهانی در تابستان امسال منتشر شود.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده