// چهار شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

اولین تریلر رسمی از گیم پلی بازی Total War: Warhammer II منتشر شد

پس از ویدیوهای زیادی که از روند بازی Total War: Warhammer II در E3 2017 به نمایش درآمد، اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی این بازی منتشر شد.

ماه گذشته اولین ویدیوها از گیم‌پلی بازی Total War: Warhammer II در رویداد E3 2017 منتشر شدند که البته به‌صورت غیر رسمی بودند و توسط کاربرانی که آن را تجربه کرده بودند در شبکه‌ی یوتیوب قرار داده شدند. اکنون و در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی و کمپانی سگا اولین تریلر رسمی از گیم‌پلی این بازی را منتشر کرده‌اند که نبرد بین ارتش‌های High Elves و Lizardmen را نشان می‌دهد. در این تریلر که می‌توانید در زیر مشاهده کنید، لحظات نبرد به‌صورت گیم‌پلی و همچنین سینماتیک به نمایش گذاشته می‌شوند که زیبایی‌های آن را دوچندان می‌کند.

برای دانلود از طریق آپارات اقدام کنید

پیش‌تر در زومجی تریلر معرفی اولین نژاد بازی Total War: Warhammer II یعنی Lizardmen را مشاهده کردید. از این‌رو باید انتظار داشت که به‌زودی شاهد معرفی رسمی نژاد High Elves باشیم. در خبری دیگر نیز شاهد انتشار تریلری از نقشه‌ی عظیم بازی بودیم. بازی Total War: Warhammer 2 به عنوان دومین نسخه‌ از سه‌گانه‌ای با همین نام قرار است در تاریخ ۲۸ ماه سپتامبر (۶ مهرماه) به‌صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. کسانی که بازی را پیش‌خرید یا در هفته‌ی اول انتشار تهیه کنند، نژادی کاملا جدید را برای نسخه‌ی اول بازی که هنوز معرفی نشده، به‌صورت رایگان دریافت خواهند کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده