// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

تریلر فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode

استودیو Telltale Games در آستانه انتشار اولین اپیزود از فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode، تریلر جدیدی از آن منتشر کرد.

استودیو تل تیل گیمز (Telltale Games) دنیای جدیدی از بازی Minecraft‌ را با حالت داستانی در اختیار کاربران قرار داده است. حال بر طبق جدیدترین اخبار بازی، سازندگان در آستانه انتشار دومین فصل بازی Minecraft: Story Mode، تریلر جدیدی از این بازی ماجراجویی و داستانی منتشر کردند.

تریلر جدید در آستانه انتشار اولین اپیزود از فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode منتشر شده است. اپیزود اول این بازی، Hero in Residence نام دارد که کاربران را به دنیای شخصیت‌ Jesse و دوستان‌اش برمی‌گرداند. جسی به ماجرا‌های جدیدی دعوت می‌شود که سرشار از هیجان است. در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از داستان جدید را که توسط سازندگان منتشر شده است، مشاهده کنید:

حال که جسی و دوستانش Wither Storm را از بین برده‌اند، دنیا را نجات داده‌اند و به قهرمانان مورد‌علاقه تبدیل شده‌اند، زندگی رنگ دیگری به خود گرفته است و کمی پیچیده‌تر شده است. مسئولیت آنها زیاد شده و زمانی برای ماجرا‌های جدید باقی نمانده است و همچنین دوستی‌های قدیمی آنها شروع به فرو‌پاشی کرده است. اما به تازگی دست جسی در دستکش مرموزی که متعلق به معبدی باستانی‌ در اعماق دریا است، گیر کرده است. وقت آن رسیده است که جسی و دوستانش دنبال راه‌حل بروند و ماجرا‌های زیادی انتظار آنها را می‌کشد.

سازندگان همچنین اعلام کردند که در کنار محتوای داستانی جدید و سایر موارد، ویژگی Crowd Play نیز از بازی‌های قبلی استودیو تل‌تیل به فصل دوم این بازی راه پیدا خواهد کرد. ضمنا تصمیمات و انتخاب‌های شما از فصل پیشین در فصل دوم دخیل خواهد بود. به نقل از سازندگان، فصل دوم این بازی می‌تواند هم برای طرفداران قبلی و هم کاربران جدید جذابیت داشته باشد.

بازی Minecraft: Story Mode Episode 2 در تاریخ ۲۰ تیرماه (۱۱ جولای) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک، دستگاه‌های iOS و اندروید منتشر خواهد شد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را به همره تعدادی عکس مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد فصل قبلی این بازی با زومجی در میان بگذارید.

| |

Minecraft: Story Mode: Season 2


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده