// سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

تریلر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy با محوریت دو شخصیت Aku Aku و Uka Uka

استودیو ویکاریوس ویژنز و کمپانی اکتیویژن تریلر جدیدی از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy منتشر کرده‌اند که روی دو شخصیت آکو آکو و اوکا اوکا تمرکز دارد.

در نمایشگاه E3 2016 بود که اعلام شد به مناسب بیست سالگی سری Crash Bandicoot، نسخه ریمستر سه بازی اول این مجموعه روی پلتفرم نسل هشتم کمپانی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. نهایتا جمعه هفته گذشته بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در دسترس علاقه‌مندان به شخصیت کرش بندیکوت قرار گرفت و با استقبال پر‌شور طر‌فداران رو‌به‌رو شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر تازه‌ای از بازی مذکور توسط کمپانی Activision و استودیو Vicarious Visions منتشر شده که شخصیت‌های آکو آکو و اوکا اوکا را معرفی می‌کند.

آکو آکو یک ماسک چوبی است که روح جادو‌گری در‌مانگر در آن حبس شده است. وی پس از ملاقات با کرش در بازی Crash Bandicoot در طول ماجراجویی‌هایش به او کمک می‌کند. آکو آکو که در تمامی بازی‌های سری کرش بندیکوت حضور داشته، معمولا به عنوان یک پاورآپ عمل می‌کند. در مراحل مختلف، جعبه‌های آکو آکو وجود دارد که بازیکنان با شکستن آن‌ها، او را با خود همراه می‌کنند. در صورت شکستن یک یا دو جعبه آکو آکو، وی از کرش در برابر دشمنان دفاع می‌کند؛ اما با شکستن جعبه سوم، کرش برای مدتی ضد‌ضربه خواهد شد.

او‌کا او‌کا در واقع دشمن کرش و آکو آکو است. او که یک روح شیطانی حبس‌شده در ماسک بوده، در واقع برادر دوقلوی آکو آکو است. با وجود اینکه بعد‌ها مشخص می‌شود در بازی‌های Crash Bandicoot و Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back دکتر نئو کورتکس تحت تاثیر او دست به اعمال شیطانی می‌زند، اما اولین آشنایی بازیکنان با او‌کا اوکا در بازی Crash Bandicoot: Warped انجام می‌شود. در بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy زمانی که تمامی جان‌هایتان را از دست دادید، او‌کا اوکا را مشاهده می‌کنید که اصطلاح «Game Over» را به زبان می‌آورد.

جدید‌ترین تریلر بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

در دیگر خبر‌های مربوط به بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy اعلام شد که این بازی توانسته در هفته اول انتشار، صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را به خود اختصاص دهد. همچنین تریلر دیگری از بازی مذکور به منظور مقایسه با نسخه اصلی منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده