// یکشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸

بازی Indivisible برای نینتندو سوییچ تایید شد

کمپانی 505 Games با انتشار تریلری، بازی پلتفرمر و نقش‌آفرینی Indivisible را برای کنسول نینتندو سوییچ تایید کرد.

در میان اخبار بازی، کمپانی 505 گیمز (505 Games) اعلام کرد که بازی Indivisible، در سبک دو بعدی و نقش‌ آفرینی، به کنسول نینتندو سوییچ نیز راه پیدا خواهد کرد.

بازی Indivisible توسط استودیو لَب زیرو (Lab Zero)، سازنده بازی Skullgirls، توسعه یافته است و کاربران را در دنیایی فانتزی که از فرهنگ و اساطیر مختلف الهام گرفته است، رها می‌کند. کاربران بازی را در نقش دخترکی به نام Ajna آغاز می‌کنند؛ کسی که به تازگی از قابلیت ویژه خود با خبر شده است، این قابلیت به وی اجازه می‌دهد که موارد به خصوصی را به خود جذب کند. در طی سفر خود، او با همراهان و شخصیت‌های زیادی آشنا می‌شود که به او کمک می‌کنند تا به هدف نهایی خود برسد و دشمنانی را که روستای وی را از بین برده‌اند، نابود کند.

در ابتدا بازی Indivisible در واقع برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی معرفی شده بود، که حال نینتندو سوییچ به آنها پیوسته است. این بازی بودجه توسعه خود را از طریق کمپین Indiegogo جمع‌آوری کرده است و موسیقی متن آن نیز به دست هیروکی کیکاتو تنظیم شده است که آهنگ‌سازی آثاری همچون Secret of Mana نیز در کارنامه کاری او دیده می‌شود.

بازی Indivisible قرار است در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای تمامی پلتفرم‌ها عرضه شود. سازندگان اعلام کردند که در هفته‌های آتی کاربرانی که در کمپین جمع‌آوری بودجه این بازی حضور داشته‌اند می‌توانند از نسخه «‌پیش‌نمایش ویژه» این بازی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخص ویندوزی بهره‌مند شوند.

 در ادامه می‌توانید تریلر معرفی نسخه سوییچ بازی Indivisible را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده