// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بسته الحاقی Stones Unturned بازی Mafia 3 منتشر شد

کمپانی 2K با انتشار تریلری تازه از بازی Mafia 3، بسته الحاقی جدید این بازی را با نام Stones Unturned در دسترس قرار داد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تو‌کی گیمز (2K Games) بسته الحاقی جدید بازی Mafia III را با نام Stones Unturned منتشر کرد.

خط داستانی این محتوا روی شخصیت «جان داناوان» تمرکز دارد که با ملحق شدن به شخصیت اصلی این بازی یعنی «لینکلن کلی»، ماموریت خطرناکی را با یکدیگر شروع می‌کنند. ماموریت جدید کاربران را به سفری در جزیره‌ای جدید می‌برد که اطلاعاتی سری در آن نگهداری می‌شود.

داناوان با همکاری کلی ماموریت خود را در جزیره که به گفته سازندگان، جنگل‌های انبوه آن را فرا گرفته است، آغاز می‌کند تا رقیب پیشین خود یعنی کانِر الدریج را نابود کند. کاربران با تعقیب کردن رد هواپیما‌های واژگون‌شده نظامی، ماموریت خود را پیش می‌برند.

محتوای Stones Unturned همچنین ماموریت‌های جدید Bounty Hunting را به همراه آیتم‌ها و سلاح‌های جدید به این بازی اضافه می‌کند که در ادامه می‌توانید جزئیات آن را مشاهده کنید:

  • سلاح‌ها: با استفاده از مسلسل‌ اتومبیل‌های جنگی، دشمنان خود را نابود کنید یا اینکه اسلحه نارنجک‌انداز یا آر‌پی‌جی را در دست بگیرید و دشمنان را به آتش بکشید.
  • سرویس تک‌تیرانداز: شما هم‌اکنون می‌توانید با سرویس اسنایپر مارشال تماس بگیرید و با بهره گرفتن از این سرویس، دشمنان را با مهارت یک تک‌تیرانداز از بین ببرید.
  • لباس‌ها: خود را به یونیفورم‌های جدید که از استتار بالایی برخوردار هستند، مجهز کنید یا اینکه یونیفورمی را که از پوست حیوانات تهیه شده است بپوشید و خود را با محیط هم‌رنگ کنید.
  • اتومبیل‌های جدید: پس از اتمام ماموریت‌های داستانی می‌توانید به اتومبیل جدید Griffin Borneo Sport دست پیدا کنید. همچنین می‌توانید با تمام کردن تمامی ماموریت‌های Bounty Hunting، اتومبیل De’Leo Stiletto را به همراه آرم‌های جدید برای شخصی‌سازی به دست آورید.

بسته الحاقی Stones Unturned دومین محتوای پولی بازی Mafia 3 است که بعد از محتوای دانلودی Faster Baby منتشر شده است. از طرفی سومین بسته دانلودی این بازی با نام Sign of the Times معرفی شده است که در آن شاهد حضور فرقه‌ها هستیم و در آینده منتشر خواهد شد. محتوای جدید ۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده است؛ اما کاربرانی که نسخه سیزن پس این بازی را در اختیار داشته باشند می‌توانند هم‌اکنون آن را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

به نقل از آمار فروش تیک‌تو، فروش بازی Mafia 3 از مرز ۵ میلیون نسخه عبور کرده است. سال گذشته این بازی پس از انتشارش در مدت یک هفته ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه به فروش رساند که رکورد جدیدی برای کمپانی 2K به شمار می‌رود. این بازی هم اکنون برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخصی ویندوزی در دسترس است.

در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی Stones Unturned بازی Mafia 3 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده