// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ انتشار بازی موبایل Clash Tank.io مشخص شد

استودیو ZPLAY با انتشار تریلری، تاریخ انتشار بازی رایگان موبایل Clash Tank.io را برای آیفون مشخص کرد.

چندی پیش استودیو زد‌پلی (ZPLAY) بازی جدیدی را برای دستگاه‌های iOS معرفی کرد. بازی جدید که در سبک مبارزات تانکی طراحی شده‌ است کاربران را در مقابل یکدیگر به جنگ وادار می‌کند. حال امروز در جدیدترین اخبار بازی موبایل مشخص شد که بازی Clash Tank.io در تاریخ ۱۲ اردیبهشت ماه (۲ مه) برای آیفون منتشر می‌شود.

کاربران در این بازی در میدان نبرد حضور پیدا می‌کنند و به واسطه‌ی تانک‌های خود به جنگ با یکدیگر می‌پردازند. گیمر‌ها با جمع‌آوری آیتم‌ها در محدوده تانک‌های خود را ارتقا می‌دهند و به جنگ با باس این نقشه می‌روند و کسی که بتواند آن را شکست دهد در جایگاه باس در این نقشه حضور پیدا می‌کند تا بتواند تانک‌های حریفان را نابود کند.

در ادامه می‌توانید از ویژگی‌های روند بازی Clash Rank.io با خبر شوید:

  • جمع‌آوری پوسته‌: با جمع‌آوری پوسته (Skin) و استفاده از آنها مهارت‌های خود را به رخ حریفان بکشید.
  • باس را شکست دهید: باس را از بین ببرید و خودتان در جایگاه باس حضور پیدا کنید. از قابلیت‌های خود در قالب Super Power استفاده کنید و تانک‌های حریفان را با خاک یکسان کنید.
  • تانک خود را ارتقا دهید: فقط شلیک کردن توپ‌ در نبرد‌ها کفایت نمی‌کند و شما باید با پیاده کردن استراتژی درست، زمان حملات خود را مشخص کنید تا بتوانید پیروز از میدان خارج شوید.
  • افزایش رتبه: به صدر جدول امتیازات جهانی (Leaderboard) صعود کنید و به بالاترین رتبه‌ها دست پیدا کنید.

بازی موبایل Clash Tank.io به طور رایگان در تاریخ ۱۲ اردیبهشت در دسترس کاربران آیفون قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را دانلود و تماشا کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده