نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تریلر جدید بازی Middle-Earth: Shadow of War منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Middle-Earth: Shadow of War با محوریت جزئیات درخت مهارت Predator و عناصر نفش‌آفرینی منتشر شد.

امروز و در جدیدترین اخبار بازی، یک گیم‌پلی جدید از بازی Middle-Earth: Shadow of War توسط ناشر بازی یعنی برادران وارنر و استودیو Monolith Productions، سازنده بازی، از طریق وبسایت IGN منتشر شد.

در این تریلر جدید، سازندگان در مورد درخت‌های مهارت بازی و به خصوص درخت مهارت Predator صحبت می‌کنند که نسخه گسترش یافته مهارت‌های بازی Shadow of Mordor محسوب می‌شوند. در بازی Shadow of War، خرید یک مهارت به معنای پایان شخصی سازی آن نخواهد بود؛ چرا که شما می‌توانید هر یک از این مهارت‌ها را دستکاری کنید و برای هر یک چندین ارتقای جدید فعال کنید. در تریلر جدید بازی Middle-Earth: Shadow of War شاهد این ویژگی در درخت مهارت Predator و امکانات شخصی سازی آن هستیم.

بازی Middle-Earth: Shadow of War در تاریخ ۲۲ آگوست (سه شنبه، ۳۱ مرداد) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 4 پرو عرضه خواهد شد. تاریخ انتشار دقیق نسخه پروژه اسکورپیو، به دلیل عدم وجود تاریخ عرضه برای کنسول مذکور، مشخص نیست.

در پایان می‌توانید تریلر گیم‌پلی جدید بازی را تماشا کنید، با درخت مهارت‌های بازی آشنا شوید و مهارت‌های Predator بازی را مشاهده کنید:


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده