// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر جدید بازی واقعیت مجازی Static

استودیو Tarsier در آستانه انتشار بازی واقعیت مجازی Static، تریلر جدیدی از آن منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تارسیر (Tarsier)، در آستانه انتشار بازی واقعیت مجازی Static که قرار است در تاریخ ۴ اردیبهشت ماه (۴ آوریل) برای پلی‌استیشن VR عرضه شود، تریلر جدیدی از آن منتشر کرد. قابل ذکر است که استودیو تارسیر هم اکنون در حال توسعه بازی Little Nightmare نیز است.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Static به گوشتان می‌خورد در ادامه می‌توانید نگاهی به چکیده داستان و گیم‌پلی آن بیاندازید:

کاربران بازی را نقش فردی که در معرض آزمایشات دکتر اینگن و دستیار او قرار می‌گیرند، انجام می‌دهند. پس از هر بار بیدار شدن در صبح، کاربران یک جعبه پازل و معمایی را قفل شده روی دستانشان پیدا می‌کنند که باید آن را حل کنند و دکتر اینگن را با چهره‌ای پیکسلی در یک سو مشاهده می‌کنند که در حال نظارت رفتار‌های کاربران است.

با حل کردن معما‌های این بازی به واسطه‌ی مهارت‌های شنوایی و بینایی خود از اهداف این آزمایشگاه با خبر شوید. شاید برای شما این بازی ساده به نظر برسد اما این یک اثر واقعیت مجازی است که قصد دارد مهارت‌های شما را به چالش بکشد. آیا می‌توانید به چشمانتان، گوش‌هایتان یا به هوشتان اطمینان کنید.

بازی Static پس از انتشار با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس قرار می‌گیرد و تنها به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود. کاربرانی که اشتراک Playstation Plus در اختیار دارند می‌توانند هم اکنون این بازی را پیش خرید کنند و از ۲۰ درصد تخفیف بهره ببرند. پیش خرید این بازی هم اکنون در پلی‌استیشن استور اروپا در دسترس است. قابل ذکر است که در حال حاضر Statik در فهرست‌ها بازی‌های پلی‌استیشن استور آمریکا مشاهده نشده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی واقعیت مجازی Statik را دانلود و تماشا کنید:

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده